حجت‌الاسلام شجوني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ابراز وجود اصلاح‌طلبان در عين حالي که به اندازه يخ هم خاصيت ندارند

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: اصلاح‌طلبان مي‌خواهند بگويند ما هم هستيم ولو اينکه به اندازه يخ هم خاصيت نداشته باشند.

حجت‌الاسلام جعفر شجوني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه اصلاح‌طلبان خيانت‌هاي خود به ملت را به عنوان خدمت تلقي مي‌کنند، اظهار داشت: مطرح کردن واژه "انتخابات آزاد" و از اين قبيل مسائل از سوي برخي فتنه‌گران در مقاطع نزديک به انتخابات‌هاي مختلف، نشان دهنده مطرح کردن خودشان است. 
 
عضو جامعه روحانيت مبارز ادامه داد: اين افراد مي‌خواهند بگويند ما هم هستيم ولو اينکه به اندازه يخ هم خاصيت نداشته باشند؛ فتنه‌گران در ميان مردم هيچ جايگاهي ندارند و با مطرح کردن اينگونه اظهارنظرها نيز جايگاهي به دست نمي‌آوردند بلکه خود را در ديد مردم منفورتر مي‌کنند.
 
وي با بيان اينکه در کودتادهاي مخملي اوکراين و قرقيزستان که توسط استکبار طراحي شده بود از واژه‌ "تقلب" و "انتخابات آزاد" استفاده شده است، افزود: فتنه‌گران باطن سياه خود را با الفاظي همچون "انتخابات آزاد" آشکارا کردند.
 
حجت‌الاسلام شجوني تاکيد کرد: صحبت‌هايي که رضا پهلوي درباره انتخابات آزاد مي‌زند امروز از خاتمي و موسوي‌خوئيني‌ها شنيده مي‌شود.
 
عضو جامعه روحانيت مبارز اينگونه اظهارنظرها را مبني بر وطن فروشي، خيانت و فرافکني دانست و ادامه داد: اصلاح‌طلبان اين روزها بيش از گذشته نشان دادند که به آرمان‌هاي امام(ره) هيچ پايبندي ندارند.
 
وي با بيان اينکه اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات‌هاي مختلف به نوعي اظهار وجود مي‌کنند، خاطر نشان کرد: نظام با اصلاح‌طلبان با رافت اسلامي برخورد کرد اما آنان با کمال بي‌شرمي حرف از "انتخابات آزاد" و شرط تعيين کردن براي نظام مي‌زنند.
 
انتهاي پيام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار