اسماعيل‌نيا خبر داد

قرائت گزارش مديرعامل سازمان تعاون و روستايي در جلسه كميسيون كشاورزي

نايب رئيس کميسيون کشاورزي گفت: مديرعامل سازمان تعاون و روستايي در جلسه عصر ديروز(يكشنبه)کميسيون اجتماعي گزارشي از عملکرد اين کميسيون ارائه كرده و به سوالات نمايندگان پاسخ داد.

"صمد اسماعيل‌نيا" نماينده بروسکن و خليل آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در خصوص موارد مطرح شده در جلسه عصر ديروز(يکشنبه) کميسيون کشاورزي، گفت: در اين جلسه گزارشي از جانب مدير عامل سازمان تعاون و روستايي قرائت شد.

وي افزود: تصميم نمايندگان طي جلسه برآن شد تا در جلسه‌اي ديگر بسته‌اي از پاسخهاي نمايندگان به نحوي که بتوان به نتيجه مشخص دست يافت به کميسيون ارائه شود.

نايب رئيس کميسيون کشاورزي با اشاره به پتانسيل‌هاي سازمان تعاون و روستايي در کشور، اظهار داشت: به لحاظ ساختار تشکيلاتي، 2888 شرکت تعاوني با بيش از 4/5 ميليون نفر عضو در کشور فعاليت مي‌کنند لذا بايد از اين استعداد به بهترين نحو بهره برد.

وي در پايان با اشاره به سوالات و خواسته‌هاي نمايندگان از مدير عامل سازمان تعاون و روستايي، تصريح کرد: رسيدگي به بحث تنظيم بازار حوزه کشاورزي، ريشه يابي و کمک به برخي از تعاوني‌ها که ورشکسته شده‌اند، تجديد نظر در خصوص مديريت شرکت‌هاي تعاوني و مديريت کلان ، سرمايه‌گذاري در بخش کشاورزي از جمله سوالات و خواسته‌هاي نمايندگان از  مديرعامل سازمان تعاون و روستايي بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کمیسیون ، کشاورزی ، گزارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار