در تذكرات كتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي مطرح شد

تذكر به رئيس‌جمهور درباره ورود "رايتل" به حريم خصوصي افراد

نمايندگان مجلس درباره لزوم رعایت دقیق موازین حقوقی انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی، تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد، تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش و ورود رايتل به حريم خصوصي افراد به رئيس‌جمهور تذكر دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران جواد جهانگیرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس تذكرات كتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي كشور را به اين شرح قرائت كرد:

پزشکیان، تابش، پیرموذن، رستمیان، فتاحی و امیری خامکانی نمایندگان تبریز، اسکو، آذرشهر، اردکان، اردبیل، نمین، دامغان، ارومیه و زرند به رییس‌جمهور: لزوم رعایت دقیق موازین حقوقی در بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات هیات مدیره سازمان نظام پزشکی.

ملک‌شاهی نماینده کوهدشت به وزیر ورزش و جوانان: توضیح علت کاهش اعتبارات حوزه ورزش استان لرستان.

بهمنی نماینده سراب به وزیر کشور: تسریع در تامین اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان سراب، به وزیر امور اقتصاد و دارایی: اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ ارزش پول ملی و نیز لزوم توجه به سیاست‌ ارزی و بین‌المللی و در تصمیم‌گیری‌های ارزی و به وزیر علوم: توزیع عادلانه رشته‌های دانشگاهی در سطح کشور.

ثروتی نماینده بجنورد به رییس‌جمهور: تسریع در ارائه پاسخ به پیشنهادات وزارت کشور در خصوص تقسیمات کشوری، به وزیر نیرو: تسریع در اجرای مصوبات سفر رهبری و هیات وزیران به خراسان جنوبی، به وزیر آموزش و پرورش: جلوگیری از اقدامات تبعیض‌آمیز اداره آموزش و پرورش بخش‌های راز و جرگلان.

آشوری تازیانی، آرامی، حسینی، پشنگ، هاشمی نخل ابراهیمی، نمایندگان بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد،‌ بندر خمیر، زابل، زهک، هیرمند، خاش و بخش‌های نصرت‌آباد و میرجاوه به وزیر امور اقتصادی و دارایی: تجدید نظر در بخش‌نامه گمرک اخیر ایران در خصوص محدودیت صادرات.

حسینی نماینده قصر شیرین به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در آسفالت جاده‌های حوزه‌های گیلان غرب.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه به رییس‌جمهور: تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور.

سنایی نماینده نهاوند به وزیر نیرو: تسریع در اجرای طرح‌های احداث کانال آب کشاورزی.

جعفری نماینده بجنورد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: تسریع در تعیین سرپرست دانشکده علوم قرآنی بجنورد، به وزیر علوم: تسریع در تشکیل هیات امنای دانشگاه‌های غیرانتفاعی.

هروی، جعفری،‌سبحانی‌نیا نمایندگان قائنات، بجنورد و نیشابور به وزیر کشور: توضیح علت اظهارات غیرمسوولانه یکی از مدیران وزارت کشور در مورد کمک‌رسانی مناطق زلزله‌زده خراسان جنوبی.

رضایی، فولادگر، حاجی‌دلیگانی، صرامی فروشانی، میرمحمدی، آصفری، حسینی، کولیوند، عزیزی، مقتدایی و اخوان بی‌طرف نمایندگان خمین، شاهین‌شهر، اصفهان، خمینی‌شهر، گلپایگان و خوانسار، کمیجان و قصرشیرین، کرج،‌شازند و اصفهان به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در اجرای طرح راه‌آهن اراک- خمین، گلپایگان به اصفهان.

 یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد به وزیر علوم و تحقیقات و فناوری: تسریع در تعیین تکلیف برگزاری کنکور سراسری، به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در پرداخت معوقات مدارس آموزش و پرورش.

سلطانی صبور نماینده رزن به رییس‌جمهور: تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به رییس‌جمهور: تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش، به وزیر کشور: تسریع در انتصاب شهردار رشت.

ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل به وزیر امور خارجه: تقویت دیپلماسی اقتصادی از طریق حمایت از بخش غیردولتی، به وزرای صنعت،‌معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم ایجاد فرصت‌های جدید شغلی.

ندیمی و سبحانی‌نیا نمایندگان لاهیجان و نیشابور به وزیر کار،‌تعاون و رفاه اجتماعی: تسریع در اجرای برنامه جامع بیمه بیکاری.

 حیدری طیب و سبحانی‌نیا نمایندگان کرمانشاه و نیشابور به رییس‌جمهور: تسریع در پرداخت مطالبات جانبازان شیمیایی و تسریع در پرداخت مطالبات رزمندگان دفاع مقدس.

سیدعلی طاهری نماینده گرگان به وزیر صنعت،‌معدن و تجارت: ضرورت افزایش تعرفه ورود چادر مشکی برای حمایت از تولید ملی، به رییس‌جمهور: تدبیر مناسب برای رفع نگرانی متدینین در خصوص اپراتور رایتل و ورود بی‌ضابطه این اپراتور به حریم خصوصی افراد.

 امامی نماینده گرگان به رییس‌جمهور: در خصوص 20 میلیارد مصوب سفر رحیمی، معاون اول رییس‌جمهور، در خصوص حوادث سیل استان‌های گلستان و مازندران.

 نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار، به رییس‌جمهور: تسریع در اجرای تعهدات وزارت بهداشت در شهرستان‌های خواف و رشتخوار.

دوات‌گری نماینده مراغه به وزیر کشور: تسریع در ارتقاء طرح‌های تقسیمات کشوری روستای این حوزه.

 افضلی فرد نماینده اردبیل به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم حمایت از مدیران کارآمد در اداره کل منابع اردبیل.

 تامینی نماینده رشت به رییس‌جمهور: لزوم نظارت بر عملکرد مدیران استان گیلان، به وزیر امور اقتصادی و دارایی: رفع موانع تسهیلات بانکی خصوصا وام ازدواج، به وزیر صنعت: جلوگیری از افزایش بی‌رویه واردات برنج، به وزیر امور اقتصادی و دارایی و جهاد کشاورزی: دریافت تسهیلات بانکی برای کشاورزان،‌ به رییس‌جمهور: تسریع در مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گیلان.

جلیل سرقلعه، نماینده لردگان به وزیر کشور: تسریع در ارتقا تقسیمات کشوری بخشهای شهرستان لردگان.

 نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار به وزیر صنعت: تسریع در رفع مشکلات شرکت سنگ آهن سنگان.

 سلطانی نماینده بروجن به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در اجرای طرح جاده بروجن و لردگان، به وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی: تسریع در پرداخت مطالبات شرکت‌های خصوصی.

 کریمی قدوسی نماینده مشهد به وزیر دادگستری: تسریع در تعیین تکلیف متهمین پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی، به وزیر کشور: لزوم رفع تبعیض در انتصاب مدیران جدید استان خراسان رضوی، به وزیر آموزش و پرورش: لزوم وحدت رویه در وزارت آموزش و پرورش در خصوص اجرای نظام آموزشی 3-3-6 .

فتاحی‌،خضری و حسین‌زاده نمایندگان ارومیه، پیرانشهر و نقده و اشنویه به وزیر کشور: توضیح علت اقدامات غیرقانونی استاندار آذربایجان غربی.

امیری خامکانی و حسن‌پور بیگلری، آذین، سودانی، حسینی، کامران دستجردی، فولادگر،‌زارع‌زاده‌،تابش، طباطبایی نائینی، منظری توکلی، پورابراهیمی، سبحانی‌نیا، جهانگیرزاده، اخوان بی‌طرف و عالی نمایندگان زرند و کوهبنان، کرمان، راور، رفسنجان‌،سیرجان‌، بردسیر، اهواز و باوی، زابل،‌زهک، هیرمند، مهریز، ابرکوه، اردکان، خور و بیابانک، نیشابور و ارومیه به رییس‌جمهور و وزرای صنعت،معدن و تجارت و تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی: تسریع در پرداخت مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد کشور.

چاردولی و سبحانی‌نیا نمایندگان ملایر و نیشابور و جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه به وزیر صنعت: لزوم مدیریت در توزیع برنج.

قاضی‌پور، سبحانی‌نیا و سبحانی‌فرد نمایندگان ارومیه، نیشابور و سبزوار به وزیر دادگستری: جلوگیری از افزایش قیمت خودرو.

 ایرانپور، بخشایش، قاضی‌پور، جلیل سرقلعه، نمایندگان مبارکه، اردستان، ارومیه،‌لردگان و سیدشریف حسینی نماینده اهواز به وزیر نفت: جلوگیری از ادامه قطعی 50 درصدی مصرف گاز در شرکت فولاد مبارکه.

 قربانی نماینده آستانه اشرفیه به وزیر نیرو: تعلل در پست 63 کیلوواتی در آستانه اشرفیه.

حیدری طیب و رزم نمایندگان کرمانشاه به وزیر امور خارجه: دلایل سکوت کامل در مقابل کنفرانس اپوزیسیون تجزیه طلب جمهوری اسلامی در مصر.

جعفرآبادی ایمن‌آبادی نماینده رشت به وزیر امور خارجه: اتخاذ تدابیر لازم به اعمال غیردوستانه دولت جمهوری آذربایجان جهت ممانعت و خودداری آنها و عدم تکرار از برخورد ناشایست و عوامل سفارت ایران در آذربایجان.

انتهای پیام /س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار