در کمیسیون اقتصادی صورت گرفت

بررسی موارد اعاده شده شوراي نگهبان در مورد لایحه قاچاق کالا

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ مواردی از لایحه قاچاق کالا از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود که در جلسه عصر ديروز(سه‌شنبه) این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد علیپور نماینده ماکو،چالدران و پلدشت در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه ديروز(سه‌شنبه) کميسيون اقتصادي مجلس گفت: در جلسه ديروز لایحه قاچاق کالا موادی از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
وی افزود: بندهایی از این لایحه که مورد بازبيني قوه قضاییه قرار گرفته بود بررسی شد و ادامه اصلاح این لایحه به جلسه آتی این کمیسیون موکول شد.
 
علیپور تصریح کرد: همچنین در جلسه امروز پورمحمدی رئیس بازرسی کل کشور به همراه معاونان‌ در جلسه حاضر شده و در رابطه با وظایف و مسائل حوزه‌های کاری سازمان بازرسی کشور توضیحاتی ارائه کردند.
 
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: همچنين نمایندگان در رابطه با نحوه فعاليت سازمان بازرسی کل کشور سوالاتی را مطرح کرده و پورمحمدی به سوالات پاسخ داد.
 
وی در پایان اظهار داشت:‌ قالب بحث‌های اعضای کمیسیون و سازمان بازرسی کل کشور در راستای تعامل بین سازمان‌های نظارتی و همچنین درخواست کمیسیون از اين سازمان برای همکاری بیشتر بود که تصويب شد رابطی بین کمیسیون و سازمان تعیین شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: لایحه ، قاچاق ، کالا ، سازمان ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار