تحلیل جزایری از پاسخ سوریه به اسراییل

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پاسخ سوریه به تجاوز اخیر، رژیم صهیونیستی را به کما خواهد برد.

 به گزارش گروه مجله خبري باشگاه خبرنگاران به نقل از فارس، سردارسید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حمله تجاوزکارانه جنگنده های رژیم صهیونیستی به یک مرکز تحقیقاتی در دمشق اظهار داشت: برخی اخبار منتشره تأیید می کند هم اکنون انتظار مرگباری در سرزمین های اشغالی حکمفرما شده است و مهاجرین یهودی برای خروج از فلسطین لحظه شماری می کنند.

وی افزود: مقاومت اسلامی چشم خود را به چگونگی اقدام تلافی جویانه سوریه دوخته است و آمریکا و صهیونیست ها نیز به خوبی درک کرده اند که خویشتنداری سوری ها نقطه پایانی خواهد داشت.

سردار جزایری با اشاره به قرار گرفتن نظام سلطه و رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط تصریح کرد: دوره«بزن و دروی» قدرت های استکباری علیه منافع ملت های مستقل مدت هاست به سر آمده است و جنایتکاران باید بدانند در عصر جدید در پس هر ضربه آنها ضربه انتقام سهمگینی نهفته است که زمان، سطح و اندازه آن را اراده ملت های آزاده و استکبار ستیز تعیین می کند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پاسخ سوریه به تجاوز اخیر، رژیم صهیونیستی را به کما خواهد برد.

جزایری در پایان سران کشورهایی که از تصمیم رژیم صهیونیستی علیه سوریه مطلع بوده اند را مورد انتقاد قرار داد و آنان را نیز شریک اقدام تجاوزکارانه صهیونیست ها دانست.

برچسب ها: تحلیل ، سوریه ، اسرائیل ، جزایری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۰۹:۴۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
عربهای بی خاصیت مفت خور که هستید!!!!!! به عنوان دین !!!دین فروشی که میکنید عرب فروشیتان بحر چیست؟؟؟؟؟ عرب عرب عرب لعنت. در اخر به پهنه ی ابیمون خیلج فارس ایران اشاره مینمایم یا علی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۰۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
ما هر چه میکشیم به خاطر بی غیرتی کشورهای عربی متحد
آمریکا هستش اگر با هم متحد بودن و عقل داشتن و توجه به فتنه گری کشورهای استعمارگر نمی کردند میتوانستند در یک اقدام اسلامی عربی اسرائیل را از نقشه روزگار حذف و فکر شکل گیری خاورمیانه جدید را از سر آمریکا و اسرائیل و کشورهای غربی بیرون بیاورند
آخرین اخبار