نقاشی‌های زیبا با نقشه +عکس

"Ed Fairburn" هنرمند 23 ساله با رنگ کردن نقاط مختلف نقشه تصاویر زیبایی خلق می کند که نیاز به دقت و البته طرح های بسیار عالی دارد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، شاید ما با دیدن نقشه جهان و کشورها تنها به نکات معمولی مانند نام شهرها یا مسیرها دقت کنیم اما هنرمندی به نام "Ed Fairburn" نقشه ها را طور دیگری می بیند.

این هنرمند نروژی که ساکن انگلستان است دست به کاری جالب زده است و با استفاده از نقشه، نقاشی های بسیار زیبایی خلق می کند. البته او بیشتر از شهرها و  مرزبندی ها برای اینکار استفاده می کند.



این هنرمند 23 ساله با رنگ کردن نقاط مختلف نقشه تصاویر زیبایی خلق می کند که نیاز به دقت و البته طرح های بسیار عالی دارد. نکته جالب در مورد این نقاشی ها است که او برای ایجاد جزئیات از جاده ها و خطوط ارتباطی نیز استفاده می کند.

او می گوید شروع یک نقاشی روی نقشه بسیار سخت است چرا که باید جای مناسب برای پیاده کردن طرح تان را پیدا کنید وسپس شروع به کشیدن نقاشی کنید. او معمولا یک یا دوماه برای هر نقاشی زمان صرف می کند.



او می گوید این کار را چند سال پیش به طور اتفاقی و در حالی که در حالی بازی کردن با نقشه ها بوده است شروع کرده و از آن زمان تا به حال چندین نقاشی مختلف کشیده است.

او این روزها به دنبال آن است تا با جمع آوری تمام آثارش نمایشگاهی را در شهر کاردیف انگلستان افتتاح کند.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
جالب بود وخیلی زیبا