صید دندان 1000 ساله +عکس

دو صیاد به نام های پدی و مایک اندرسون چندی پیش توانستند در یکی از سواحل انگلستان دندانی از یک ماموت 1000 ساله را کشف کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، ماموت یکی از حیواناتی است که چندین هزار سال است که منقرض شده است و دیگر اثری از آن ها نیست. تنها نسل های بعد آن ها تبدیل به فیل هایی شده اند که این روزها روی کره زمین زندگی می کنند.

هر از چند گاهی ممکن است استخوان های این حیوانات پیدا شود اما در یکی از اتفاقات بسیار جالبی که تا به تازگی رخ داده است دو ماهی گیر انگلیسی یک دندان از این حیوانات باستانی صید کرده اند.



این دندان که با بررسی های بیشتر کاملا مشخص شده است که مربوط به یک ماموت با قدمت 1000 ساله است که در گذشته در نزدیکی قاره آمریکا زندگی می کرده است اما بعد از این مدت به انگلستان رسیده است.



این دو صیاد گفتند که از روی عصب هایی که در انتهای ان وجود دارد شک کرده بودند که این شی حتما باید باستانی و با قدمت بالا باشد و به همین جهت آن را سریعا به مرکز تحقیقات رسانده بودند.

این ماهی گیران که برادر نیز هستند "پدی و مایک اندرسون" نام دارند. آن ها ابتدا شک کرده بودند که این جسم یک دندان می تواند باشد اما چه حیوانی است که دندان 15 سانتی متری داشته باشد؟

این دندان پس از انجام تحقیقات حال به موزه رفته است و برای مردم به نمایش عمومی به دست آمده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار