پنج لپ تاپ برتر لمسی دنیا

استفاده از صفحه ی نمایش لمسی به یک قابلیت جدید در لپ تاپ ها تبدیل شده و در این بین VIVO BOOK پر طرفدارترین لپ تاپ لمسی دنیا می باشد.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران: شرکت های بسیاری در زمینه ی ساخت رایانه های قابل حمل با صفحه ی نمایش لمسی فعال هستند و مدل های مختلفی از این وسیله ساخته شده که در این گزارش پنج مدل برتر را معرفی می کنیم.
 
1- ASUS VIVO BOOK S400CA
 



 
این محصول یک دستگاه همه کاره می باشد و دارای پردازنده 5 هسته ای بوده و سرعت پردازشگر آن 7/1 گیگاهرتز می باشد، صفحه ی نمایش 14 اینچی، حافظه ی RAM چهار گیگا بایتی و هارد دیسک 524 گیگابایتی از ویژگی های این محصول می باشد.
 
2- ASUS ZEN BOOK FRIME- TOUCH
 



 
این دستگاه یک اولترا بوک است که با RAM چهار گیگابایتی و پردازشگر پنج هسته ای با سرعت 7/1 گیگاهرتز کار می کند، صفحه ی نمایش این محصول 3/13 اینج بوده و حجم هارد دیسک آن 128 گیگا بایت می باشد.
 
3- DELL INSPIRON15 Z-5523
 



 
با این دستگاه شما می توانید تجربه یک اولترا بوک 6/15 اینچی با RAM 6 گیگابایتی را کسب کنید، پردازشگر به کار رفته در این رایانه های قابل حمل از نوع 5 هسته ای با سرعت 7/1 گیگاهرتز بوده و حجم هارد دیسک آن 500 گیگا بایت می باشد.
 
4- DELL XPS 12
 





 
XPS 12 یک محصول همه کاره بوده و دارای هارد دیسک 256 گیگا بایتی می باشد، ابعاد صفحه ی نمایش این محصول 12 انیچ و حافظه ای RAM آن 8 گیگا بایت و سرعت پردازشگر 5 هسته ای آن 9/1 گیگا هرتز می باشد.
 
5- HP TOUCH SMART SPECTYUM XT
 




 
پردازشگر قدرتمند 7 هسته ای با سرعت 9/1 گیگا هرتز از مهمترین ویژگی های این محصول است که با حافظه ای Ram 8 گیگا بایتی و صفحه ی نمایش 15 اینچی کار می کند، حجم هارد دیسک این دستگاه 500 گیگا بایت می باشد./ع2
برچسب ها: لپ تاب ، لمسی ، رایانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار