نصيري‌زاده:

انتخابات 92 عرصه رقم‌زدن "حماسه سياسي" است

دبيرکل مجمع متخصصين ايران طي پيامي ضمن تبريک سال جديد به آحاد مردم، انتخابات پيش رو را عرصه رقم‌زدن حماسه سياسي عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "خسرو نصيري‌زاده دبيرکل مجمع متخصصين ايران" و نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري طي پيامي سال 92 را به ملت بزرگ ايران تبريک گفت.

متن اين پيام به شرح زير است:

اينجانب از طرف خود و مجموعه متخصصين و نخبگان کشور فرا رسيدن سال نو را ملت بزرگ و فهيم ايران تبريک عرض مي‌کنم.

از طرفي ديگر نامگذاري امسال توسط مقام معظم رهبري به عنوان "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" نشانگر الگويي است که در کشور عزيزمان توسط  حضرت امام خميني(ره) تحت عنوان سيستم حکومتي مردم‌سالاري ديني به عنوان سيستم حکومتي و مملکت‌داري با حفظ اصول و مباني و ظرفيت تناسب‌پذيري با ضروريات عصر امروز بيان شده است.

در کشور ايران هر قدر طعم دموکراسي و مردم‌سالاري بيشتر چشيده شود و هر قدر حضور در عرصه‌هاي تاثيرگزار بيشتر تمرين شود، پايه‌هاي حکومتي مستحکم‌تر خواهد شد.

امروز به نظر مي‌رسد که براي بودن و تداوم‌بودن در عرصه جهاني به تدريج بايد به سمت تمرين بيشتر و سريعتر مردم سالاري پيش برويم و در جهت حضور مردم تلاش کنيم تا بتوانيم توان مقابله در برابر سيل عظيم اتفاقات جهاني را داشته باشيم، يقيننا انتخابات 92 رياست‌جمهوري در نظام جمهوري اسلامي مي‌تواند عرصه جدي براي تجلي حماسه بزرگ سياسي در سال پيش‌رو باشد که همه جريان ها و سلائق سياسي در چارچوب قانون اساسي بتواند زمينه ساز و بستر ساز مناسب براي تحقق اين شعار در اين سال باشد.


خسرو نصيري‌زاده

دبيرکل مجمع متخصصين ايران و نامزد انتخابات رياست جمهوري

انتهاي پيام/
برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار