ساخت کشتی واقعی از روی فیلم +عکس

"الکساندر مارچنو" یکی از طرفداران پرو پا قرص سری مجموعه سینمایی دزدان دریای کارائیب است و از روی همین علاقه تصمیم گرفته است که کشتی مروارید سیاه را در دنیای واقعی بازسازی کند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، شاید فیلم دزدان دریایی کارائیب را دیده باشید و میدانید که کشتی که نقش اول این داستان را دارد به نام "مروارید سیاه" شناخته می شود و البته این فیلم طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

"الکساندر مارچنو" یکی از طرفداران پرو پا قرص این سری مجموعه سینمایی است و از روی همین علاقه تصمیم گرفته است که کشتی مروارید سیاه را در دنیای واقعی بازسازی کند.



این عاشق فیلم 38 ساله از روسیه پس از دیدن آخرین قسمت از این فیلم دیگر تصمیم خود را اجرایی کرد و تصمیم گرفت این کشتی را در رودخانه "ینیسی" به اب بیاندازد. او همچنین از بهترین مواد اولیه برای ساخت کشتی خود استفاده کرده است.

مارچنو می گوید در روسیه افراد زیادی هستند که علاقمند این فیلم اند و به همین علت من تصمیم گرفتم آن را به یک هتل تبدیل کنم تا بتوانم خرج ساخت را بدست آورم.

این کشتی 21 متر طول دارد و بیشتر آن از چوب سدار درست شده است. همچنین او قصد دارد مهمترین و اصلی ترین جزئیات را به کشتی اضافه کند ولی این جزئیات به هزینه اضافی نیاز دارد. او همچنین تا به حال نزدیک به 115 هزار دلار خرج کرده است.




برچسب ها: خواندنی ، باشگاه ، کشتی ، ساخت ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار