در روز دوم سفر استاني متكي صورت گرفت؛

از حضور در جمع 6 هزار نفري ورزشي تا نشست اصولگرايان نيشابور

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در دومين روز از سفر استاني خود به مناطق شمال شرق كشور با حضور در شهرستان شاهرود در جمع پرشور مردم اين شهر به سخنراني پرداخت.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "منوچهر متكي" در ديدار با امام جمعه شاهرود و برخي از شخصيت‌هاي سياسي، معتمدين محلي و قشرهاي مختلفي دانشجويان و نخبگان، توليد را دروازه خلق حماسه اقتصادي خواند و اظهار داشت: بر اساس دغدغه‌ رهبر معظم انقلاب در سال‌هاي اخير، نامگذاري سالها رنگ و بوي اقتصادي به خود گرفته است و اين موضوع نشان از آن دارد که برخي مشكلات اقتصادي تنها با خلق يك حماسه قابل حل است.
 
عضو ائتلاف اكثريت اصولگرايان گفت: اقتصاد ما از نارسايي‌هاي ريشه‌اي رنج مي‌برد كه با برنامه‌ريزي دقيق و منسجم و بازنگري در شيوه‌هاي تدبير در مسائل اقتصادي مي‌توان در مدت كوتاهي ثروت ملي را به طور عادلانه در ميان همه مردم كشور توزيع کرد.
 
بنابراين گزارش؛ متكي كه از روز دوشنبه سفر استاني خود را از استان سمنان آغاز كرد پس از حضور در شهرهاي گرمسار، سمنان، دامغان و شاهرود و سخنراني و بازديد با قشرهاي مختلف مردم اين استان را به مقصد خراسان رضوي ترك كرد.  
 
نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري سپس در مسير عزيمت به نيشابور به دعوت مردم با حضور در فينال رقابتهاي كشتي باچوخه در شهرستان گرماب در ميان بيش از 6 هزار نفر از تماشاگران و علاقه مندان اين ورزش محلي به تماشاي اين رقابتها نشست و در پايان نيز از قهرمانان اين رشته ورزشي تقدير و تشكر كرد.  
 
منوچهر متكي سپس با حضور در شهرستان ولايتمدار نيشابور در جمع پرشور اصولگرايان اين شهرستان و قشرهاي مختلف مردم كه به دعوت هيات رزمندگان اسلام جبهه حاميان ولايت و جبهه پيروان خط امام و رهبري شهرستان نيشابور در تكيه ابوالفظلي اين شهرستان گرد آمده بودند به سخنراني پرداخت و در پايان نيز به سوالات مردمي پاسخ گفت.  
 
متكي هم چنين در بخش ديگري از سفر خود با حضور در روستاي اردمه در جمع مردم اين روستا و بيش از 20 روستاي ديگر كه در مسجد جامع اين روستا گردآمده بودند نيز به سخنراني پرداخت.  
 
عضو ائتلاف اكثريت اصولگرايان امروز پنج شنبه نيز در ادامه سفر استاني خود در شهر مقدس مشهد پس از حضور در دانشگاه فردوسي و دانشگاه آزاد اسلامي مشهد و سخنراني در جمع نشست كشوري اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان و هم چنين پرسش و پاسخ‌هاي انتخاباتي با دانشجويان دانشگاه آزاد پس از نماز ظهر و عصر نيز با برخي علماي مشهد ديدار و بعدازظهر نيز در گردهمايي بزرگ اصولگرايان مشهد به دعوت جبهه پيروان خط امام و رهبري خراسان رضوي شركت خواهد كرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: متکی ، سفر ، شاهرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار