دستهای آلوده در فوتبال

متاسفانه باید قبول کنیم يك شبكه منسجم مافيايي فوتبال در کشورمان جولان می دهند و با فعاليت‌هاي غيرقانوني و غيرمتعارفشان صداي اهالي اين رشته را درآورده‌ اند. مدعياني كه چون منافع شخصي را بر منافع ملي فوتبال ترجيح داده و خلاف مسير آب شنا مي‌كنند، در جامعه فوتبال و ورزش از وجهه‌اي منفي برخوردارند و اختاپوس وار بر فوتبال کشورمان چنگ انداخته اند .

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ امسال هم همچون سالهای گذشته در هفته های پایانی لیگ برتر و لیگ دسته اول خبرهای ناخوشایندی از فوتبال کشورمان به گوش می رسد ، در بازی سپاهان و داماش دستهای نامریی! ناخودآگاه در محوطه جریمه به توپ آبشار میزند !

در لیگ دسته اول با بازیکنان حریف تماس نامریی ! گرفته می شود و سکه های نامریی رد و بدل می شود، 

خودمان را گول نزنیم ، متاسفانه مافیای فوتبال همچنان در کشورمان آزادانه فعالیت می‌کند و در شرایطی که بسیاری از مردم شریف و عزیزمان، با مشاغل آبرومند و تلاش شبانه‌روزی از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند، برخی سودجو، تنها به دلیل روابط پشت پرده به درآمد هنگفتی می‌رسند.

 علي دايي در آخرين روزهاي حضورش روي نيمكت پرسپوليس، بارها از واژه «پدرخوانده» ياد كرد كه به زعم او برخي دست به كار شده‌اند تا با تماس با بازيكنان مورد نظرشان، پرسپوليس را براي ليگ يازدهم ببندند. دايي حتي از فردي نام برد كه با بازيكنان تيمش تماس مي‌گيرد تا به اين طريق آرامش پرسپوليس را به هم بزند.

آری واسطه های گستاخ در پشت پرده فوتبال ما در حال فعالیت هستند و بی رحمانه همچون اختاپوسی خون آشام نتایج پشت پرده فوتبالمان را تغییر می دهند و در این راه خبرنگاران و برخی مسئولان شریف و صادق قربانی این زالو صفتان می شوندو...

در برنامه دوشنبه شب 90 اتفاقات و مسایل لیگ دسته اول مورد بررسی قرار گرفت. با فلاش بک به دیدار راه آهن و قندی یزد که تیم قندی شش گل در تهران خورده بود و مانع صعود نفت آبادان شد. در برنامه 90 با مسئولان مختلف تیم های لیگ دسته اول صحبت شد و به تماس های دو شب قبل از بازی پیمان صاحب جمعی دستیار فراز کمالوند با زعفرانی بازیکن تیم شهرداری بندرعباس و همچنین صحبت های اتابکی بازیکن تیم شهرداری یاسوج توجه شد.

در پایان صحبت های مسئولان مختلف تیم های لیگ یکی پخش شد. یکی می گفت: دلال ها با بازیکنان ما تماس می گیرند و می گویند بد بازی کن تا فصل آینده در تیم ما باشی این انحراف در فوتبال و دلالی فوتبال ما است.

ضمنا طاهری سرمربی شهرداری یاسوج مدعی بود که اتابک نمازی گفته که از طرف کمالوند با او تماس گرفته شده و از او خواسته اند که یا بازی نکند یا یک پنالتی بدهد و 20 میلیون تومان هم بگیرد. نمازی این حرف را تکذیب کرد اما مدیر اجرایی تیم شهرداری یاسوج حرف های سرمربی تیم را تایید کرد و گفت شاهد بوده که چنین حرف هایی را خود نمازی به سرمربی تیم زده است.

سرمربی تیم شهرداری یاسوج هم می گفت بازیکنان را به قرآن قسم می دادم که به تیم خیانت نکنند و کار به اینجا کشیده شده بود.

با بازیکنان همه تیم ها تماس گرفته شده است!

عادل فردوسی پور در بین برنامه گفت چه خبر است در لیگ یک با همه بازیکنان تیم ها از انتها و وسط جدول گرفته تا بالا و پایین آن می گویند که با بازیکنان ما تماس گرفته اند که شل بازی کنند و همه می خواهند روی خط بیایند.

عادل فردوسی پور هم گفت باید مسئولان نهادهای بالاتر در این زمینه تحقیق کنند و تبانی یونتوس در برنامه زنده تلویزیونی مشخص نشد و مسئولان دیگر در این مورد تحقیق کردند.

 تماس و پیشنهاد به علی سامره

علی زینلی مدیرعامل مس رفسنجان هم مدعی شد که با علی سامره مذاکره کرده اند و به او گفته اند فصل آینده می توانی در تیم شهرداری یاسوج بازی کنی! اما خواسته همه مسئولان باشگاه های لیگ دسته اول این است اگر فردی تخلف کرده و تخلفش محرز شده با او برخورد شود.

برخی با سوءاستفاده از وجهه خود و با تشکیل موسسه فرهنگی و ورزشی ـ که هیچ گونه نظارتی از سوی سازمان بر کارهایشان نیست ـ  شروع به ترکتازی می‌کنند و چقدر راحت و بدون دردسر، دسترنج خیلی‌ها و حتی یک روستازاده را ـ ‌که شب و روز برای آن پول زحمت کشیده ـ به بهانه فوتبالیست شدن از چنگش به تاراج می‌برند...

به هر حال مبارزه با مافیای فوتبال عزمی راسخ و دسته جمعی را می طلبد ، در ایتالیا تیم یوونتوس با آن همه افتخارات بخاطر پایین تر فرستاده شد تا دستهای آلوده دست از سر فوتبال این کشور بر دارد 

پس ما هم می توانیم اگر..
منبع: تابناک
برچسب ها: فوتبال ، آلوده ، دست ، سپاهان ، داماش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.