حاشیه برنامه سینمایی "هفت"؛

لیلا اوتادی:حاشیه های اطرافم تنها از جانب دشمنان است

حاشیه های اطراف تهمت گرانترین بازیگر سینما به من، تنها از جانب دشمنان است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، برنامه سینمایی "هفت" با حضور "مهدی ودادی" کارگردان و لیلا اوتادی بازیگر به بررسی فیلم سینمایی "زن، مرد، زندگی" پرداخت.
"مهدی ودادی" دلایل دوری خود از سینما را اینگونه عنوان کرد: بعد از اینکه فیلم از "پسران مهتاب" پروانه نمایش نگرفت دوازده سال از سینما دور شدم.
وی  افزود: بعد دو جوان با سرمایه ای که داشتند نزد من برای سرمایه گذاری برای یک فیلم آمدند و ما هم بر مبنای آن یک فیلم نامه را انتخاب کردیم.
"ودادی" ادامه داد: زن، مرد، زندگی که در ابتدا "سورپرایز" نام داشت و بدلیل قابل توجه در فیلم نامه شروع به ساخت آن کردیم.
"اوتادی" دلایل حضور خود را در این اثر اینگونه بیان کرد: پس از خواندن فیلم نامه، به نظرم فیلم نامه زن، مرد ، زندگی متفاوت از باقی فیلم نامه ها بود به همین جهت همکاری با این پروژه را قبول کردم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا شما گران ترین بازیگر هستید، اظهار داشت: به نظرم این حرفها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می گیرد.

*اکران ‍"زن، مرد، زندگی" یک معجزه محسوب می شود
وی ادامه داد: از دید من همانگونه که بازیگر در فروش کار سهیم است باید از ابتدا به گونه ای باشد تا بازیگر در فروش و حتی ضرر فیلم سهم داشته باشد.
و بازیگری که به فروش و بازی خود ایمان داشته باشد به طور قطع این کار را خواهد کرد.
"مرادی" در خصوص فروش اثر خود اظهار داشت: فیلم "زن ، مرد، زندگی" تمام فاکتورهای فروش و قصه سلامتی دارد و بیشتر خانواده ها با آن ارتباط برقرار می کنند و اکران فیلم من پس از مدتها، یک معجزه محسوب می شود.
"اوتادی" بیان کرد: از همکاری با "مهری ودادی" در این پروژه لذت بردم و تماشای این فیلم به طور قطع برای مخاطب جذاب است چرا که اولین بار با چنین تکنیکی آشنا می شوند.
"اوتادی" در پایان خاطرنشان کرد: بازیگران، ورزشکاران و هر کسی که به نوعی شهرت دارد خواه یا ناخواه حواشی اطرف آن است و این حواشی تنها به این بستگی دارد که چگونه مطبوعات، سایت ها و خبرنگاران با آن فرد خوب باشند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.