جوکار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

توضیح صالحی در خصوص 96 سفر خارجی مشایی، توکلی را قانع نکرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: احمد توکلی در جلسه عصر امروز این کمیسیون از پاسخ وزیر امور خارجه در خصوص 96 سفر خارجی اسفندیار رحیم مشایی قانع نشد.

محمدصالح جوکار نماینده یزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اشاره کرد و گفت: در این جلسه سوال احمد توکلی از وزیر امور خارجه در خصوص سفرهای اسفندیار رحیم مشایی بررسی شد.

وی افزود: توکلی نماینده تهران در خصوص حدود 96 سفر خارجی اسفندیار رحیم مشایی از علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه سوال پرسیده بود که بررسی و در این جلسه از پاسخ‌ وزیر امور خارجه قانع نشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: قرار شد احمد توکلی در این زمینه فکر کند و در صورتی که از پاسخ وزیر امور خارجه به صورت قطعی قانع نشد سوال مذکور به صحن علنی ارجاع داده شود.

جوکار تصریح کرد: از آنجایی که دولت دهم روزهای پایانی خود را طی می‌کند بنابراین نیازی به حضور وزیر نبود و عدم قانع نشدن توکلی از پاسخ وزیر امور خارجه قطعی نیست.

اضافه می‌شود؛ اسفندیار رحیم مشایی پیشتر رئیس‌ دفتر رئیس جمهور بود که اخیرا توسط محمود احمدی‌نژاد به ریاست دبیرخانه جنبش عدم تعهد منصوب شده است.
انتهای پیام/

برچسب ها: توکلی ، صالحی ، مشایی ، سفر ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار