روايت قابل تامل روزنامه نيويورک تايمز از وضعيت جاسوس پنتاگون در زندان اوين

در حالي که تا پيش از اين رسانه‌هاي غربي و آمريکايي با به راه انداختن موج رسانه‌اي منفي عليه ايران از وضعيت بد و وحشتناک جاسوس پنتاگون در زندان اوين تهران خبر مي‌دادند، روزنامه آمريکايي نيويورک تايمز با انتشار مطلبي از اخرين وضعيت اين جاسوس به نکات قابل تاملي اشاره کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه امريکايي نيويورک تايمز با اشاره به آخرين وضعيت حکمتي جاسوس سازمان پنتاگون در ايران که توسط ماموران اطلاعاتي ايران دستگير و در حال حاضر در زندان اوين دوران محکوميت خود را طيي‌کند آورده است: شرايط حکمتي در زندان اوين ايران عادي است، او علاوه بر ملاقات‌هاي هفتگي با دايي، عمو و عمه‌اش، به طور مرتب با خانواده‌اش در آمريکا هم مکاتبه مي‌کند.

اين روزنامه آمريکايي در بخش ديگري از خبر خود ضمن توضيح در خصوص شرايط اين روزهاي حکمتي مي‌گويد: حکمتي در زندان اوين امکان ورزش و مطالعه خوبي نيز دارد.

نکته قابل تامل در خصوص حکمتي و خبر روزنامه نيويورک تايمز اين است که تا پيش از اين رسانه‌هاي غربي و آمريکايي با انتشار مطالب منفي و دور از واقعيت در خصوص وضعيت حکمتي در زندان اوين به شايعه پراکني در خصوص وضعيت اين فرد در زندان اوين مي‌پرداختند.

گفتني است؛ حكمتي كه توسط مقامات سازمان اطلاعات ايران دستگير شد، در آريزوناي آمريكا متولد شده و سابقه يك دهه آموزش‌هاي فشرده اطلاعاتي را در رزومه خود دارد، و در آگوست 2001 در قسمت اطلاعات ارتش آمريكا مشغول به كار شده و در سال 1390 در تهران دستگير شد. 

متن کامل اعترافات امير حکمتي بعد از دستگيري در ايران را اينجا بخوانيد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار