راي‌گيري براي انتخاب 3 حقوقدان شورای نگهبان در مجلس/

سوادکوهی: همکاری نزدیک بین کمیسیون‌های مجلس و شورای نگهبان لازم است

سوادکوهی با توجه به جایگاه مهم و اساسی شورای نگهبان گفت: لازم است در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان همکاری نزدیک به وجود آید. کاری که مرتبط با شکل‌گیری قانون و قانون‌نویسی و در شأن ملت بزرگ و عظیم ایران شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سام سوادکوهی کاندیدا معرفی شده به مجلس برای انتخابات حقوقدانان شورای نگهبان در صحن علنی امروز (یکشنبه 23 تیرماه)  گفت:‌ در ماه مبارک رمضان و مکان مقدس مجلس شورای اسلامی توفیق حاصل شد تا چند لحظه‌ای در خدمت شما باشم،‌ عرض ارادتی داشته باشم و خدا را شاکرم و نسبت به آنچه توفیق حاصله از ریاست محترم قوه قضاییه است تشکر می‌کنم.  
 
وی با تشکر از اعضای شورای نگهبان به دلیل داشتن توفیق در حضور ایشان ادامه داد:‌ بنده در ارتباط با مسئله تحصیلی مقطع لیسانس را در سال 1359 در دانشگاه تهران، فوق‌لیسانس را در سال 68 در دانشگاه شهید بهشتی و مقطع دکتری را با گرایش حقوق دعاوی از فرانسه اخذ نمودم.
 
سوادکوهی بیان کرد: در ارتباط با شغل بنده از سال 59-60 در خدمت عزیزان بودم و در رابطه با مسائل مختلف از جمله دادسراها و دادگستری فعالیت داشتم. بعد از فار‌غ‌التحصیلی در مقطع دکتری در دانشگاه به عنوان عضو هیات علمی به صورت پاره‌وقت انجام وظیفه می‌کنم.  
 
وی اظهار داشت: با توجه به جایگاه مهم و اساسی شورای نگهبان لازم است در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان همکاری نزدیک به وجود آید. کاری که مرتبط با شکل‌گیری قانون و قانون‌نویسی و در شأن ملت بزرگ و عظیم ایران شکل بگیرد.  
 
سوادکوهی ادامه داد: با توجه به تجربه‌ای که در 6 سال داوری سازمان بورس و اوراق بهادار داشتم و همینطور در مسائل اقتصادی و نسبت به آنچه در شورای رقابت به عنوان هیات تجدیدنظر فعالیت کرده‌ام این امکان فراهم شد که در مسائل حقوقی و قضایی همکاری مناسب را با مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دوستان نسبت به آنچه لازم است در ارتباط با توضیحات مجلس و شورای نگهبان صحبت کردند و امیدوارم اگر مورد اعتماد نمایندگان قرار گیرم، بتوانم انجام وظیفه مناسب را در محضر همکاران داشته باشم.

انتهای پیام/  

برچسب ها: سوادکوهی ، جایگاه ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار