زمین گلف روی 4 چرخ! +عکس

گلف یکی از ورزش های سرگرم کننده والبته بسیار ارامی است که طرافدارن بسیاری در دنیا دارد. این ورزش نیاز به وسایل مخصوص و البته یک زمین خاص است و هر جایی نمی توان آن را انجام داد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، ورزش هایی که میان مردم رواج بیشتری دارند معمولا ساده یا کم هزینه هستند برای مثال فوتبال ورزشی است که هر جایی می توان آن را انجام داد و نیازی به وسیله های خاص ندارند اما گلف ورزشی است که نیاز به وسیله های خاص و البته یک زمین دارد که شاید در دسترس همه نباشد.

"جان مک آرتور" جوان 22 ساله است که راهی جالب برای انجام ورزش مورد علاقه اش پیدا کرده است. این جوان با کاشت چمن روی خودرواش و ایجاد سوراخ های مختلف، آن را تبدیل به زمین گلف کرده است.



او درباره هدف این خودش گفته است انجام گلف بسیار گران است از این رو برای صرفه جویی در هزینه ها خودروی خود را به زمین گلف تبدیل کرده است. این زمین همچنین قابلیت آن را دارد که به هر جایی برده شده و هر زمان میتون روی آن گلف بازی کرد.

او این خودرو را تنها با 300 پوند ساخته است در حالی که انجام بازی گلف هربار نیمی از این هزینه را در بر دارد. البته او قصد ندارد خودرو برای خودش نگه دارد و آن را برای مزایده روی سایت های مختلف گذاشته است. تا به حال افراد زیادی خواستار خرید آن شده اند.


برچسب ها: خواندنی ، باشگاه ، گلف ، زمین ، چرخ ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار