"عليخاني" در نشست صميمانه معاون سيما با عوامل سازنده تولیدات ماه مبارک رمضان:

"ماه عسل" به بركت حضور مردم موفق شد

مجري برنامه "ماه عسل"گفت: اين برنامه به بركت حضور مردم قوت گرفت و در ايام سال فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، "احسان عليخاني" مجري برنامه "ماه عسل" در نشست صميمانه معاون سيما و رئيس شوراي نظارت در صدا و سيما که با عوامل سازنده توليدات ماه مبارك رمضان برگزار شد،  ضمن تشكر از برگزاري چنين مراسمي با يادآوري خاطره‌اي گفت: در دوران كودكي به همراه پسرخاله‌ام به بهانه‌ي آب‌ميوه‌خوردن در بازار تهران به جلسات روضه‌خواني "حجت ‌الاسلام و المسليمن مجتبي تهراني" شركت مي‌كردم و با آرزوي خوردن آب ميوه به خيابان شاپور مي‌رفتم. 



وي ادامه داد: متاسفانه در بحث نظارتي فاكتور جذابيت را فراموش كرديم به طوري كه فرم و شاخص مي‌تواند نفوذ بسياري در مخاطب داشته باشد.

"عليخاني" عنوان كرد: زماني به خاطر اجرا در برنامه "ماه عسل" و بيان كردن حرفهايي دراين برنامه به بچه پرو معروف شدم و با توجه به ديداري كه با "دارابي" در سال 90 داشتم نوع بيان وي اين جسارت را به من مي‌داد كه سورژه‌ها و موضوعاتم را مطرح كنم.

وي افزود: اعتماد باعث شد احساس مسئوليت به مراتب در وجود من افزايش پيدا كند تا مخاطباني كه روحيه‌ي حساس و هنري دارند از اين نوع برنامه ها احساس رضايت كنند.

وي در خصوص مهمانان برنامه‌هاي "ماه عسل" گفت: ما امسال 150 مهمان داشتيم كه 30 درصد آنها تهران را نديده بودند و حتي برخي از آنها از فيلمبرداري صحبت‌هاي خودشان آگاهي نداشتند و آنتن زنده و پخش از صدا و سيما براي آنها اهميتي نداشت.

"عليخاني" اظهار داشت: "ماه عسل"به بركت حضور مردم قوت گرفت در ايام سال فراموش نخواهد شد.

محمد حسين لطيفي در سخنان خود با ابراز خوشحالی از حضور در این نشست گفت: من و گروهم سهمی داشتیم که در ماه رمضان امسال برای مردم ایران برنامه ای را تهیه کنیم من برای ضرغامی تعریف کردم که یکبار خبرنگاری شیطنت کرد و از من پرسید که چگونه در شرایطی که اکثر کارگردانان در تلویزیون کم کار شده اند کار می کنم که من در جواب او گفتم: تلویزیون منبر من است؛ ما تلاش کردیم با سریال دودکش اخلاقی را که گاهی در خانواده های ایران  فراموش شده است را برگردانیم.

لطیفی افزود: ما خیلی وقت است فراموش کرده ایم که وقتی سفره غذا را پهن می کنیم بسم الله بگوییم، فراموش کرده ایم که برادر و خواهر خود را در کنار خود ببینیم. انشاءالله شرایط اقتصادی کشور شود و دست تلویزیون برای کارهای جذاب تر با پرداکشنهای سنگین تر باز شود.

کارگردان فیلم سینمایی روز سوم با اشاره به باز خوردها و استقبال مردم از برنامه ماه عسل گفت: برنامه علی خانی و کار او برایش یک باقیات و صالحات خواهد شد به طور مثال اگر او فرزندی به آغوش خانواده ای را برگردانده است خانواده هایی که این برنامه را می بینند قطعا از این برنامه تاثیر می گیرند و عوامل این برنامه ها را دعا می کنند.

لطیفی: برای من هم همین کافی است که کسی از این مجموعه تلویزیونی تاثیری بگیرد و دعا گوی عوامل این سریال باشد.

همچنین احسان ارغوانی تهیه کننده برنامه شهر باران عنوان کرد: ما خوشحالیم که توانستیم در این برنامه حرفهای جدیدی بزنیم آیتم امام رضا که راس ساعت 8 پخش می شود حال و هوای خاصی برای خود ما داشت اگر چه این برنامه کاستی هایی هم داشت که سعی می کنیم در برنامه های آینده آنها را رفع کنیم.

سعید آقاخانی کارگردان سریال خروس که از شبکه دوم سیما پخش شد در این مراسم گفت: من بیشتر می خواهم گله ای را مطرح کنم ما یک برنامه 14 قسمتی در عید نوروز آماده کرده بودیم و پخش این سریال در ماه رمضان به کار ما خیلی ضربه زد. و من دوست داشتم این کار در زمان خودش یعنی عید نورز پخش شود.

در ادامه این نشست نفر بعدی حامد جمال زاده تهیه کننده و کارگردان ویژه برنامه ماه ترین ماه بود که در ابتدای سخنان خود با اشاره به یکی از قسمتهای این برنامه که در آن از ابولفضل جلیلی دعوت شده بود گفت: من در آن برنامه در مورد ساخت فیلم حافظ از جلیلی سوال کردم که چطور این فیلم را ساخته است و جلیلی به من جواب داد من حافظ را نساختم حافظ مرا ساخت من هم در اینجا می خواهم از این تعبیر وام بگیرم و بگویم برنامه سحر شبکه دو من و گروه برنامه ساز را ساخت./ص

 

برچسب ها: علیخانی ، ماه ، عسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار