انتقال نهمین سری اعضاء منافقین از لیبرتی به کمپ آلبانی

اعضائی که دیگر حاضر نیستند با گروهک تروریستی منافقین فعالیت کنند، به شدت از جانب این تشکیلات تروریستی تحت شکنجه‌های روحی و روانی...قرار دارند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، در خبری که به دستمان رسیده است روز جمعه 13 سپتامبر نهمین سری از اعضاء گروهک تروریستی منافقین از کمپ موقت لیبرتی به کمپ آلبانی انتقال پیداکردند، پیشتر 159 نفر به کمپ آلبانی انتقال پیدا کرده بودند.
 
در این بین 69 نفر از این اعضاء که مخالف تشکیلات هستند در یک آپارتمان زندگی می‌کنند، مابقی در آپارتمانی دیگر، این دو آپارتمان در کنار همدیگر قرار دارد و فرماندهان و مسئولین تشکیلات به خصوص فرستاده ویژه مسعود رجوی یعنی فرزانه میدانشاهی، افراد جداشده را به شدت اذیت می‌کنند و تحت فشار قرار می‌دهند که مجدد به گروهک تروریستی منافقین برگردند .
 
اعضائی که دیگر حاضر نیستند با گروهک تروریستی منافقین فعالیت کنند، به شدت از جانب تشکیلات تحت شکنجه‌های روحی و روانی...قرار دارند.

جا دارد مجامع حقوق بشری و بخصوص از کمیساریای عالی پناهندگی در آلبانی و دولت آلبانی، اعضاء جدا شده که مخالف گروهک تروریستی منافقین هستند را در محلی دیگر اسکان بدهند که حداقل تحت شکنجه روحی و روانی از جانب تشکیلات تروریستی منافقین نباشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: منافقین ، انتقال ، کمپ ، آلبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار