کافی شاپ شیشه ترشی‌! +عکس

در کیف، پایتخت اکراین، کافه ای به نام جار بار وجود دارد که تنها مکانی در دنیاست که همه آیتم های منوی آن داخل شیشه ترشی سرو می شود.حتی روی درب ورودی آن علامتی وجود دارد که نوشته شده هرگونه بطری، لیوان، کاسه، فنجان و هر ظرف دیگری در این مکان ممنوع است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ در کیف، پایتخت اکراین، کافه ای به نام جار بار وجود دارد که تنها مکانی در دنیاست که همه آیتم های منوی آن داخل شیشه ترشی سرو می شود. حتی روی درب ورودی آن علامتی وجود دارد که نوشته شده هرگونه بطری، لیوان، کاسه، فنجان و هر ظرف دیگری در این مکان ممنوع است.



مؤسس این کافه ادعا می کند که در هیچ کجای دنیا چنین رویکرد رادیکالی نسبت به سرو همه آیتم های منو در شیشه ترشی وجود ندارد. از سوپ گرفته تا بستنی و قهوه، همه چیز داخل شیشه دهان گشاد ترشی جات سرو می شود.



طبقه آنچه در وبسایت این کافه نوشته شده است، میل کردن غذا و نوشیدنی از این شیشه ها به مشتری حس در خانه بودن می دهد، همانطور که همه در کودکی ترشی های خوشمزه مادربزرگ را درست از ظرفش برمی دارند و می چشند.



این شیشه ها مزیت دیگری هم دارند و آن اینکه اگر غذا یا نوشیدنی کسی باقی بماند و بخواهد آن را با خود ببرد، تنها کاری که باید بکند این است که درپوش آن را از پیشخدمت درخواست کند.



البته این شیشه ها جنبه تزئینی هم دارند و در سایزهای مختلف در این کافه موجود هستند. لوسترها به شکل شیشه های ترشی هستند و کاغذ دیواری هم تم شیشه ای دارد.



ماکسیم خراموف، رستوران دار اکراینی و آنتون بیلتسکی، کارشناس بازاریابی این کافه را تأسیس کرده اند. این کافه در شهر کیف و در تقاطع خیابان های اولنی تلیجی و دوروگوژیتسکا واقع شده است. البته صاحبان این کافه قصد دارند شعبه های دیگری در نقاط دیگر کیف باز کنند و در نهایت یک مدل فرنچایز (اهدای امتیاز) برای توسعه این کافه در کل کشور خلق کنند.






برچسب ها: کافی شاپ ، شیشه ترشی ، کیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار