شبکه سحر " مرزهای فردا " را روشن می کند

مجموعه مستند " مرزهای فردا " به دستاوردهای علمی جمهوری اسلامی ایران که توسط جوانان ایرانی کسب شده است می پردازد و برای مخاطبان سیمای آذری شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مجموعه مستند " مرزهای فردا " به تهیه کنندگی زینت چنانی افشار به دستاوردهای علمی ایران در زمینه های گوناگون پرداخته و پخش آن از سیمای آذری این شبکه آغاز شده است.

چنانی افشار درباره این برنامه گفت: مستند " مرزهای فردا " دستاوردهای علمی جمهوری اسلامی در زمینه های پزشکی، صنعت نفت، خودروهای خورشیدی و هیبریدی، چشم پزشکی و لیزر، سلول درمانی، روبات کاوشگر، هلیکوپتر دانشجویی، اولین هاورکرافت دانشجویی و ... را به نمایش می کشد.

او افزود: در این مستند غلامرضا صفوی به عنوان مترجم همکاری نموده و ستاره سیفی نویسندگی آن را انجام داده است. همچنین حسن سلیمان میگونی تصویربردار این مستند بوده و ابوذر کریمی به عنوان دستیار تصویربردار مشارکت داشته است. منیژه شب خیز نیز به عنوان نریتور و غلامرضا صفوی و قهرمان نورانی نیز به عنوان گویندگان متن در کنار حمیدرضا پاکزاد (صدابردار) با افشار همکاری کرده اند.

مجموعه مستند " مرزهای فردا " در 26 قسمت 12 دقیقه ای از ابتدای مهر از ساعت 15:45 به وقت تهران برای مخاطبان سیمای آذری شبکه بین المللی سحر به روی آنتن است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار