تقدیر از آقای صدا در افتتاحیه جشنواره کودک 27

ناصر طهماسب میهمان ویژه جشنواره اصفهان

ناصر طهماسب دوبلور برجسته و نامدار ایرانی در جشنواره کودکان و نوجوانان امسال مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان، ناصر طهماسب دوبلور خوشنام سینما و تلویزیون که سالهاست در عرصه صداپیشگی فعالیت دارد و صدای کم نظیر خود را به بسیاری از بازیگران بزرگ ایرانی و خارجی وام داده است، در آیین افتتاحیه جشنواره امسال مورد تقدیر قرار خواهد گرفت و از فعالیت هنری مستمر او قدردانی خواهد شد.

ناصر طهماسب متولد 1318 در تهران است و از اوائل دهه چهل وارد فعالیت در این زمینه شده است. طهماسب سالهاست در زمره برترین های دوبلاژ ایران قرار دارد و به جای بسیاری از ستارگان بزرگ  سینمای ایران و جهان حرف زده است. او همچنین صدای جذاب و کم نظیر خود را به برخی از آثار ویژه کودکان نیز وام داده است، از جمله کاپیتان یوگی در سریال انیمیشن یوگی و دوستان که بدون صدای طهماسب قابل تصور نیست. ناصر طهماسب که در سالهای اخیر در زمینه بازیگری نیز فعال است، برادر ایرج طهماسب کارگردان خوشنام سینمای کودک است.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.