ویندوز فون؛

دسترسی به تمام فایل های آفیس در همه جا + ترفند

ويندوزفون اين امکان را براي شما مهيا کرده تا بتوانيد به بهترين شکل و در هر جايي به کار خود برسيد و تمامي اسناد خود را با استفاده از فناوري ابري پس از اين در همه جا در دسترس داشته باشيد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،هاب آفيس در ويندوز فون برنامه‌اي است که امکان کار با اسناد آفيس را در گوشي براي شما فراهم مي‌آورد. در اين مکان شما قادر خواهيد بود که انواع اسناد آفيس را پيدا کرده، باز کنيد و تغييرات دلخواه خود را به اسناد مربوطه اعمال کنيد و اين که قادر خواهيد بود سند جديدي را ايجاد کنيد و در شرايط مختلف روي تلفن، تبلت و کامپيوتر ويندوزي خود از آن استفاده نماييد. براي دسترسي به هاب آفيس ابتدا به ليست اپليکيشن‌ها در گوشي خود برويد و آيکن مخصوص آفيس را انتخاب کنيد. در ادامه به توضيح اجزاي هاب آفيس خواهيم پرداخت.

قسمت Recent از Office Hub به اسنادي اختصاص دارد که اخيرا از آن استفاده کرده‌ايد. در اين قسمت شما مي‌توانيد اسناد تازه استفاده شده را به سرعت پيدا کرده و از آن‌ها استفاده کنيد، مطالعه کنيد و يا تغييرات مورد نظر خود را روي آن‌ها اعمال کنيد. همچنين در همين قسمت است شما قادر هستيد سند جديدي را ايجاد کنيد. پس اين قسمت جزو مهم‌ترين بخش‌هاي Office Hub است.

Place به محل ذخيره‌سازي اسناد آفيس شما ارتباط دارد. در اين قسمت شما به مکاني که اسناد خود را در آن ذخيره کرديد يا مي‌خواهيد ذخيره کنيد دسترسي خواهيد داشت. اين مکان‌ها عبارتند از SkyDriveيا همان فضاي ابري (Cloud)، يا سايت SharePoint، ايميل و در نهايت تلفن همراه شما که اگر به ايميل شما سندي ارسال شد مي‌توانيد از اين طريق به راحتي به آن دسترسي داشته باشيد.

مجموعه آفيس موبايل شامل نرم‌افزارهايي مي‌باشد که مي‌توان به Microsoft Word Mobile ،Microsoft Excel Mobile ،Microsoft PowerPoint Mobile ،Microsoft OneNote Mobile و Microsoft SharePoint Workspace Mobile اشاره کرد. همچنين ذخيره‌سازي اسناد در SkyDrive کاربر را قادر مي سازد که به اسناد خود در هر نقطه و در هر جا دسترسي داشته باشند.
برچسب ها: آفیس ، ویتدوز فون ، ترفند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار