احمدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"ناطق نوري" شخصيتي ارزشمند، دوست‌داشتني و اثرگذار است

دبيرکل حزب همبستگي با بيان اينکه از کانديداتوري حجت‌الاسلام ناطق‌نوري اطلاعي ندارم، گفت: "حجت‌الاسلام ناطق‌نوري" صرف‌نظر از گرايشات سياسي، شخصيتي ارزشمند، دوست‌داشتني و تاثيرگذاري است.

"علي‌اصغر احمدي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمزمه‌هاي حضور "حجت‌الاسلام علي‌اکبر ناطق نوري" در مجلس آتي و اجماع اصلاح‌طلبان با وي، اظهار داشت: با توجه به سوابق همکاري‌هايي که با وي در زمان وزارت کشور و رياست مجلس داشتم، "حجت‌الاسلام ناطق‌نوري" صرف‌نظر از گرايشات سياسي، شخصيتي ارزشمند، دوست‌داشتني و تاثيرگذاري است.

وي با بيان اينکه فعاليت ما در راستاي شوراي هماهنگي اصلاحات قرار داشته و همگام با اين شورا حرکت خواهيم کرد، ادامه داد: فعاليت جريانات سياسي در کشور و حرکت نمايندگان فعلي و جريانات سياسي کشور  براي به دست گرفتن مجلس دهم را بايد به فال نيک گرفت، چراکه فعالان سياسي براي اظهار وجود در عرصه تصميم‌گيري کشور تلاش مي‌کنند.

عضو شوراي هماهنگي اصلاحات تلاش فعالان سياسي کشور را مايه قوت نظام دانست، و افزود: بحث در باب رياست مجلس دهم زودهنگام است، چراکه بايد چگونگي اتفاقات آن زمان را درک کرد.

احمدي با بيان اينکه ناطق‌نوري از سوي يکي از فعالان اصلاح‌طلب، سرليست اصلاح‌طلبان معرفي شده، اضافه کرد: به تاثيرگذاري وي  معتقدم اما کانديدايي ايشان قطعي نيست، بنابراين بحث رياست آينده مجلس بايد به زمان‌هاي بعد موکول شود.

دبيرکل حزب همبستگي با بيان اينکه از کانديداتوري حجت‌الاسلام ناطق‌نوري اطلاعي ندارم، خاطرنشان کرد: بنده در شخصيت فهيم و موثر ايشان شک ندارم، اما بايد ديد وي در انتخابات آتي مجلس شرکت خواهد کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار