فومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

گام اول اصلاح‌طلبان براي انتخابات بعدي/ آيا به انسجام رسيدن مجدد شکل خواهد گرفت؟

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: به دلیل تعدد کاندیداها با گرایش‌های مختلف، احتمالا انسجام کلی میان اصلاح‌طلبان شکل نگیرد، اما قطعا آنها برای کسب نتایج مطلوب با یکدیگر به تعامل خواهند پرداخت.

"محمد زارع فومنی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت و اجماع کنوني احزاب اصلاح‌طلب در عرصه سياسي و انتخابات اظهار داشت: قطعا انتخابات آینده در کشور با فرمول جدیدتری شکل خواهد گرفت و نوع حضور گروه‌ها و سامان‌دهی فعالیت‌ها در رسیدن به اهداف مطلوب براي جريان اصلاحات تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری و اجماع اصلاح‌طلبان برای رسیدن به کسب نتایج مطلوب گفت: در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری، گزینه زیادی برای حضور وجود نداشت و لاجرم اصلاح‌طلبان در مجموعه‌ای که ناهمگون بود با یکدیگر به تعامل و انسجام رسیدند لذا توانستند نتیجه دلخواه خود را کسب کنند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با اشاره به برگزاری انتخابات بعدی در کشور و چگونگی فعالیت اصلاح‌طلبان تصریح کرد: به دلیل تعدد کاندیداها با گرایش‌های مختلف احتمالا انسجام کلی میان اصلاح‌طلبان شکل نگیرد، اما قطعا آنها برای کسب نتایج مطلوب با یکدیگر به تعامل خواهند پرداخت.

زارع فومنی با بيان اينکه برخی از گروه‌ها و تشکل‌های اصلاح‌طلب از هم‌اکنون در حال آماده شدن برای حضوری پرقدرت در انتخابات هستند، گفت: تاثیرگذاری اجماع اصلاح‌طلبان به نحوه عملکرد دولت و گروه‌های اصلاح‌طلب در این میان بستگی دارد تا بتوانند به یک جمع‌بندی برسند.

وی در پایان به فعالیت‌های جبهه مردمی اصلاح‌طلب اشاره و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون به منظور حضور در انتخابات در حال آماده‌سازی و فعالیت و همچنین تعامل با مجموعه‌ای از معتدلین و اعتدال‌گرایان، هستيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار