در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

نارضایتی دبیر کل حزب اسلامی کار نسبت به اخبار منتشره از قول وی

حسین کمالی نسبت به اخبار منتشر شده به نقل از وی در یکی از خبرگزاری‌ها ابراز ناراحتی کرد.

"حسین کمالی" دبیر کل حزب اسلامی کار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اخبار منتشره در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه قرار است در میان اصلاح‌طلبان الهه راستگویی دیگر به وجود آید، اظهار داشت: اخبار منتشره در این باره کذب محض است.

وی با ابراز نارضایتی از انتشار خبری از قول وی در یکی از رسانه‌‌ها گفت: خبرنگاری که این خبر را به نقل از من منتشر کرده یک دروغگو است لذا در این‌باره هم توضیح بیشتری نمی‌دهم.

گفتنی است پیش از این به نقل از "حسین کمالی" دبیرکل حزب اسلامی کار خبری مبنی بر اینکه در میان اصلاح‌طلبان الهه راستگویی دیگر پدید خواهد آمد، منتشر شد که باشگاه خبرنگاران، با پیگیری‌های لازم درباره صحت و سقم چنین خبری با وی گفتگویی اختصاصی انجام داد.

شایان ذکر است،"الهه راستگو" در جریان چهارمین دوره انتخابات شوراها که در ۲۴ خرداد امسال، موفق به پیروزی در انتخابات شد، که هم اکنون از اعضای هیئت رئیسه شورای شهر تهران است.

وی در جریان تعیین شهردار تهران به "محمدباقر قالیباف" نامزد مورد نظر اصولگرایان رای داد که همین انتخاب، بهانه اخراج وی از تشکل متبوع و لغو عضویت وی در مجمع زنان اصلاح‌طلب شد.

مجمع زنان اصلاح‌طلب و دبیرکل حزب اسلامی کار وی را به اتهام نفاق تشکیلاتی اخراج کردند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار