13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/

کریمی اصفهانی: جاسوسی‌ مهر تاییدی بر شعار "مرگ بر آمریکا" است

دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار گفت: امروزه آمریکا با حرکات، سکنات و جاسوسی‌های خود مهر تاییدی بر شعار "مرگ بر آمریکا" می‌زند و باید این شعار را با شدت بیشتری گفت.

"احمد کریمی‌اصفهانی" دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در آستانه 13 آبان ماه سالروز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت:‌ امام(ره)‌ بنیانگذار کبیر انقلاب،‌ رهبری بی‌نظیر بود که دوراندیشی و پیش‌بینی‌هایی قابل اعتماد داشت.   
 
وی ادامه داد: امروزه آمریکا با حرکات، سکنات و جاسوسی‌های خود مهر تاییدی بر شعار "مرگ بر آمریکا" می‌زند و باید این شعار را با شدت بیشتری گفت.   
 
کریمی اصفهانی افزود: اگر روزی شعار "مرگ بر آمریکا" فقط در ایران مطرح بود،‌ امروزه در دنیا همه‌گیر شده است؛ امام (ره) از قبل این روزها را پیش‌بینی می‌کردند، چراکه عملکرد آمریکا، این شعار را بوجود آورد.   
 
دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار تصریح کرد:‌ امروزه با بررسی جنایت‌های مختلف در نقاط مختلف جهان، پی به سهم عمده‌ آمریکا در خلق این جنایت‌ها می‌بریم،‌ این میزان کشتار در عراق، سوریه، پاکستان و بحرین با دخالت مستقیم آمریکا صورت گرفته است که به صورت علنی اعلام حضور و از تروریست‌ها حمایت کرده‌اند.   
 
وی اظهار داشت: امروزه همه جهانیان پی به جنایات آمریکا برده‌اند،‌ شنود تلفنی سران 25 کشور دنیا گوشه‌ای از جنایت‌های آمریکاست و همچنین قتل کودکان و افراد غیرنظامی در سوریه از دیگر جنایت‌های نابخشودنی این کشور است.   
 
کریمی اصفهانی گفت: اگر همه این موارد را کنار هم بگذارید عملکرد آمریکا خود تاییدی بر شعار "مرگ بر آمریکا" است؛ این کشور تا دیروز صحبت از برقراری دموکراسی در جهان داشت، اما امروز طبلش از آسمان به زمین افتاده است.   
 
وی افزود: مردم سوریه خواهان تصمیم‌گیری برای کشور خود هستند ولی مشاهده می‌کنیم که قطعنامه‌های متعددی صادر می‌شود و به مردم سوریه اجازه نمی‌دهند تا برای کشور خود تصمیم‌گیری کنند؛ این چه دموکراسی است؟ دموکراسی هدایت شده از سوی آمریکا.  

دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه زمانی موضوع دموکراسی مطرح است که منافع آمریکا در آن حفظ شود، خاطرنشان کرد: ‌امروزه باید موضوع استکبار‌ستیزی را بیش از آنچه در گذشته وجود داشته، مطرح شود و باید شعار "مرگ بر آمریکا" دوچندان اعلام شود.  

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار