امیر سرتیپ موسوی در جمع خبرنگاران:

رادار سه بعدی "عصر" اهداف را تا 200 کیلومتر شناسایی می‌کند

جانشين فرمانده کل ارتش گفت: از صفر تا صد این رادار به صورت کامل و بومی تهیه شده و این مجموعه می‌تواند تا 200 کیلومتر اهداف خود را با سطح مقطع راداری 4 متر مربع دریافت کرده و کشف و شناسایی کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیت باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم رونمایی از رادار "عصر" در جمع خبرنگاران، درباره تیم مذکره کننده هسته‌ای ایران در عرصه دیپلماسی اظهار داشت: آنها به یک روایت همرزمان ما در دفاع از آرمانهای کشور هستند و تنها سنگرها تفاوت دارد.

وی افزود: بهترین تعبیر را درباره این عزیزان فرمانده معظم کل قوا فرمودند.

امیر موسوی تصریح کرد: مردم هوشیار و آگاه می‌دانند که این اراد در یک عرصه بسیار مشکل و پیچیده قدم نهاده‌اند و برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصول اساسی این نظام تلاش می‌کنند، لذا ارزیابی دقیق و کامل در این باره را مقام معظم رهبری فرمودند.

جانشین فرمانده کل ارتش درباره رونمایی از رادار عصر در نیوی دریایی ارتش گفت: ساخت این رادار کار بسیار افتخار آميزي است و نتیجه تلاش دانشمندان نیروی دریایی ارتش به حساب می‌آید.

وی فزود: از صفر تا صد این رادار به صورت کامل و بومی تهیه شده و این مجموعه می‌تواند تا 200 کیلومتر اهداف خود را با سطح مقطع راداری 4 متر مربع دریافت کرده و کشف و شناسایی کند.

امیر موسوی اظهار داشت: این کار بسیار بزرگی که ما را به شوق وا می‌دارد که ماموریت‌های خود را بهتر و با کیفیت بیشتر انجام دهیم.
 
جانشین فرمانده کل ارتش درباره شعار نیروی دریایی یعنی راه ما راه حسین (ع) است، تصریح کرد: جرقه این شعار از ده سال گذشته توسط امیر سیاری زده شده است.

وی در پاسخ به این سوال که این رادار چه چیزی را به توانمندی کشور اضافه کرده، گفت: یک نیروی دریایی راهبردی، تجهیزات مختلفی همچون شناورها را در اختیار دارد و یک یگان کامل دارای تجهیزات مختلفی است که رادارها چشم نیرو محسوب می شوند و همه اهداف سطحی و هوایی را باید بگیرند.
 
جانشین فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: این رادار بر روی شناورها نصب می شود و در کشف و مراقبت‌های هوایی مزیت‌های بسياری دارد.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: اهداف ، مقطع ، سطح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
سینا
۱۲:۴۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
عزیزان ارتشی سرفراز کشورمان ، دست مریزاد خدا قوت خسته نباشید شما مایه افتخار و سرفرازی کشورمان هستید.
آخرین اخبار