برنامه های آیفون و آی پد را از این سایت ایرانی بگیرید + معرفی

یکی از مشکلاتی که کاربر ایرانی محصولات شرکت اپل سال‌هاست با آن مواجه است، نصب برنامک‌های سیستم عامل آی.او.اس روی این دستگاه‌هاست.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، اپل استور به روی کاربران ایرانی باز است، اما تقریبا همه مالکان آی دیوایس امکان خرید و پرداخت وجه برنامک‌های پولی را ندارند؛ زیرا پرداخت بانکی بین‌المللی به آسانی در دسترس کاربر داخلی نیست. از سویی اخیرا توسعه‌دهنده‌ها و بانک‌های ایرانی برنامک‌های متنوع و بانکداری همراه مختص تلفن‌های هوشمند تولید کرده‌اند، اما به دلیل تحریم‌ها نتوانسته‌اند برنامک خود را برای کاربران آی.او.اس در اپل استور منتشر کنند.


با توجه به این نیاز وبسایت سیبچه همانند آنچه برای تلفن‌های اندرویدی وجود دارد تهیه و در دسترس قرار گرفته است. با دانلود و نصب این برنامک رایگان روی تلفن هوشمند اپلی می‌توانید به آسانی برنامک‌های رایگان و پولی اپل استور را از طریق پرداخت شبکه بانکی داخلی کشور روی دستگاه خود دانلود کنید. علاوه بر این اگر توسعه‌دهنده هستید، این امکان را نیز دارید تا محصول خود را برای فروش به آسانی در اختیار جامعه کاربر ایرانی آن قرار دهید.

 نکته مهم در مورد سیبچه که نسخه دوم آن منتشر شده این که برای استفاده از آن هیچ نیازی به جیلبریک کردن دستگاه نیست و می‌توان برخلاف نسخه قبلی همچون اپل استور از آن استفاده کرد. برای دریافت و استفاده از سیبچه به نشانی sibche.ir مراجعه نمایید.


صفحه گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران در گوگل پلاس را دنبال کنید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار