شهبازوار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تشریح جزئیات پرونده یکی از مدیران وزارت ارشاد در دولت احمدي‌نژاد

یک وکیل دادگستری گفت: پرونده یکی از مدیران وزارت ارشاد در دولت پیشین در حال تحقیقات مقدماتی است و قرار است که ادله کامل تا هفته آینده به بازپرسی تحویل داده شود.

"فرهاد شهبازوار" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده یکی از مدیران سابق وزارت ارشاد در دولت قبل گفت: این پرونده در حال تحقیقات مقدماتی است که بنده به عنوان وکیل پرونده مذکور از بیان جزئیات معذورم.
 
وی ادامه داد: پرونده‌ای علیه موکل من در خصوص یکی از اتهاماتش در دادسرای کارکنان دولت مطرح و در حال رسیدگی است که اولین جلسه این پرونده یکشنبه 10 آذر سال جاری برگزار و شاکی به بیان شکایت پرداخت.
 
وی با اشاره به زمان تعیین شده برای دادگاه بعدی افزود: زمان این دادگاه مشخص نیست و قرار است که ادله کامل تا هفته آینده به بازپرسی تحویل داده شود.
 
شهباز با اشاره به اتهام موکلش گفت: اتهام دیگر وي کیفری استان است که این پرونده نیز مقید به وقت است که موکل من در این پرونده دو وکیل در اختیار داشته که امر دفاع را به عهده دارند.
 
گفتنی است؛ چندی پیش مطلع شدیم که یکی از مدیران سابق وزارت ارشاد در دولت قبل در حال محاکمه است که در این راستا دو پرونده کیفری استان و کارکنان دولت از اتهامات وی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار