عکس / زیارت «شهید» از «شهید»

تصویری که پیش رو دارید، در تابستان امسال (1392 شمسی) در روستای «القليلة» واقع در جنوب لبنان برداشته شده است.در این نما، «محمد مهدي حسين قانصوه» در حال زیارت مزار یکی از شهدای مدافع حرم حضرت «زینب کبری(سلام الله علیها)» در تاریخ به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،تصویری که پیش رو دارید، در تابستان امسال (1392 شمسی) در روستای «القليلة» واقع در جنوب لبنان برداشته شده است. در این نما، «محمد مهدي حسين قانصوه» از رزمنده‌گان «حزب الله لبنان»، در حال زیارت مزار یکی از شهدای مدافع حرم حضرت «زینب کبری(سلام الله علیها)» با نام «ﺧﻠﻴﻞ قاسم ﻧﺼﺮ ﺍﻟﻠﻪ» در تاریخ به ثبت رسیده است.
«ﺧﻠﻴﻞ قاسم ﻧﺼﺮ ﺍﻟﻠﻪ» با نام جهادی «ابو حیدر» به تاریخ 4 تیر ماه 1370 شمسی (سه سال پس از پایان جنگ تحمیلی ایران با رژیم بعث) متولد شد. در نوجوانی به «حزب الله لبنان» پیوست و با شعله ور شدن آتش جنگ میان طلایه داران «اسلام ناب محمدی» با سرسپرده گان «اسلام آمریکایی» در «سوریه»، عازم این جهاد سرنوشت ساز شد و سرانجام به تاریخ، اول خرداد ماه 1392، بال در بال ملائک گشود.
 «محمد مهدي حسين قانصوه»، با نام جهادی «ابو زهرا»،  به تاریخ 1 خرداد 1367(حدود سه ماه پیش از پایان جنگ 8 ساله ی ایران با رژیم «صدام») در روستای «کفر رمان» واقع در جنوب «لبنان» به دنیا آمد. وی در نوجوانی به صفوف مجاهدان «حزب الله لبنان» ملحق شد و در تاریخ 13 آبان 1392 طی نبرد با مهاجمان به حریمِ «بانوی کربلا(سلام الله علیها)»، خرقه ی شهادت پوشید.
روحمان با یادشان شاد


عکس / زیارت «شهید» از «شهید»


عکس / زیارت «شهید» از «شهید»عکس / زیارت «شهید» از «شهید»
«محمد مهدي حسين قانصوه»(ابوزهرا) و «ﺧﻠﻴﻞ قاسم ﻧﺼﺮ ﺍﻟﻠﻪ»(ابوحیدر)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید یوسف
۱۳:۰۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
جان بفدای تمام شیعیان جهان اعم از اذربایجانی و ایرانی و افغانی و عراقی.لبنانیو.............