اسنک‌های جذاب و خوشمزه برای "تغذیه سالم" دانش آموز شما

اگر کودکتان بد غذاست و اشتهای او بسیار کم است و نگران وزن او هستید باید تغییری اساسی در غذاهای او ایجاد کنید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، کودکان دبستانی که در سنین رشد و مرحله حساسی هستند باید از خوراکی‌های سالمی در میان وعده‌های خود و تغذیه در طول روز در مدرسه استفاده کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، بر خی از بچه‌ها به گوشت و مرغ حساسیت دارند اما والدین با شیوه جدیدی از طبخ و افزودن ادویه‌های ترش به گوشت می‌توانند مزه آن را تغییر دهند و در میان وعده‌ها به کودکان خود بدهند.

شیوه صحیح سرخ کردن ماهی و میگو و گوشت و تزیین متفاوت آن حس بدی را در کودکان و نوجوانان ایجاد نمی‌کند و علاقه آن‌ها را به خوردن این گونه مواد غذایی ایجاد می‌کنند.

سس گوجه فرنگی از چاشنی‌هایی است که اگر در تغذیه کودکان در ساندویچ‌های آن‌ها استفاده شود مزه اسنک را به طور کلی تغییر خواهد داد و کودکان آن را با میل و رغبت بیشتری می‌خورند.

استفاده از ذرت و پنیر پیتزا و نخود فرنگی نیز در اسنک‌ها جذابیت آن را برای کودکانتان زیاد می‌کند و کودکان میل و علاقه بیشتری به خوردن نشان می‌دهند و دیگر سراغ خوراکی‌های مضر نمی‌روند.

سرخ کردن نان لواش نیز به مقدار کم می‌تواند ترد بودن آن را افزایش دهد و باید بدانیم تغذیه سالم اسد امینه و ویتامین‌های مورد نیاز بدن کودکانمان را تامین خواهد کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: اسنک ، تغذیه ، وزن ، مرغ ، ماهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.