سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

ملحق شدن دو حزب دیگر به جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: دو حزب فاطمیون و جمعیت اسلامی فرهنگیان به جبهه پیروان اضافه شدند.

"سید کمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین جلسه جبهه پیروان خط امام و رهبری که پنج‌شنبه هفته گذشته 22 اسفندماه برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه دو حزب فاطمیون و جمعیت اسلامی فرهنگیان به جبهه پیروان اضافه شدند، در مجموع اکنون تعداد احزاب و تشکل‌های عضو جبهه به تعداد 18 حزب رسیده است.

وی درباره چگونگی پیوستن این دو حزب به جبهه افزود: مدت‌ها پیش اعضای این دو حزب به جبهه پیروان خط امام و رهبری تقاضا کردند، به همین منظور کمیته‌ای در جبهه تشکیل شد و این گزارش را به شورای مرکزی جبهه ارجاع داد؛ در نهایت با رای‌گیری و اتفاق آرا این دو عضو به جبهه پیروان خط امام ورهبری پیوستند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اولین جلسه جبهه اولین پنج‌شنبه پس از تعطیلات نوروزی برگزار می‌شود، تصریح کرد: وحدت اصولگرایان از جمله دستورکارهای مهم جلسه گذشته بود که در سال آینده به ویژه با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس دهم پیگیری می‌شود، ما در این زمینه مذاکرات و دیدار با تشکل‌های عضو و غیر عضو همچنین نیروهای مرجع را در دستور کار داریم.

سجادی خاطرنشان کرد: جدول زمان‌بندی دیدار با تشکل‌های اصولگرا و تقویت احزاب و تشکل‌های عضو جبهه دستورکارهای سال آینده هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، جبهه ، پیروان ، امام ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار