به خوانندگی "فرج علی پور"؛

"تال" موسیقی لری را به تالار وحدت آورد

کنسرت گروه موسیقی "تال" به خوانندگی "فرج علی پور"، پیشکسوت موسیقی لرستان روز دوشنبه -22 اردیبهشت ماه - در تالار وحدت بروی صحنه می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، فرج علی‌پور نوازنده چیره‌دست کمانچه‌، خواننده و نغمه‌پرداز لرستانی همراه با گروه موسیقی تال قطعات خاطره انگیزی را طی یک شب اجرا تقدیم علاقمندان می‌کند.

بخش اول این کنسرت در دستگاه شور تدارک دیده شده که طی آن قطعاتی چون شبانه، نازارم قشنگم، ساز سحری و جومه آوی اجرا می شود و در بخش دوم نیز که در دستگاه ماهور اجرا می شود قطعات برزان، زنگه زنگه، آمان گلیا، کوچکله شیرازی، کوچ، لرزان لرزان و دایه دایه نواخته می‌شود.

در ادامه این کنسرت از قطعه بهار گلونی که به طور مخصوص برای این برنامه ساخته شده نیز رونمایی خواهد شد.

افزون بر فرج علیپور بعنوان خواننده و نوازنده کمانچه ، مسلم علیپور(کمانچه و سرپرست گروه)، میلاد علیپور(تار وتنظیم کننده)، حمید بهروزی نیا(تار)، داود رحمان پور (سنتور)، مریم خدابخش(عود)، آوا ایوبی(تار باس) ، مهدی بصیرت(قیچک باس) ، محسن کیهان نژاد(سرنا و بالابان )، رضا دربندی(دف و دهل)، ماهور زمانه پور(تنبک) و شایان ریاحی به عنوان نوازنده (سازهای کوبه ای) وی را در این کنسرت همراهی می‌کنند.

کنسرت گروه موسیقی "تال" دوشنبه 22 اردیبهشت ماه، ساعت 22 در تالار وحدت اجرا می‌شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار