ایجاد بحران می کنیم ولی وظیفه ی ما حل بحران نیست !

ارگان رسانه ای سازمان جاسوسی آمریکا به نقل از مقامات کاخ سفید گفته است وظیفه ی ما نیست در بحران های سوریه و اوکراین و آفریقای جنوبی و ... دخالت کنیم (!!!) حای باید پرسید که مگر خود شما بسیاری از بحران ها را نمی آفرینید ؟! یعنی شما مدعی هستید :« ایجاد بحران می کنیم ولی وظیفه ی ما حل بحران نیست ! »

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، بار دیگر ادعاهای مقامات آمریکایی و البته انعکاس آن در رادیوفردا موجب انبساط خاطر مخاطبین گردید !

بر همین اساس ، اخیرا باراک اوباما در سخنان خود در جمع دانشجویان آمریکایی با اشاره به بحران‌های اوکراین٬ سوریه و آفریقای مرکزی گفته که دولت وی علاقه‌ای ندارد خود را درگیر بحران‌هایی کند که به طور مستقیم امنیت و اقتصاد آمریکا را تهدید نمی‌کنند !

در همین رابطه رادیوفردا که شیفته و مجذوب آقای باراک و سیاست های وی می باشد (!) به نقل از وی افزود که حل این بحران‌ها وظیفه آمریکا نیست و تاکید کرد که پس از جنگ‌های پرهزینه چند سال اخیر آمریکا٬ بسیاری از آمریکایی‌ها مخالف مداخله نظامی آمریکا در چنین بحران‌هایی هستند!

این در حالیست که دولت آمریکا مسبب اکثر این بحران ها و البته مسبب عمیق تر شدن و طولانی تر شدن و بحرانی تر شدن اوضاع بسیاری از این کشور هاییست که هر یک به نوعی درگیر جنگ های داخلی هستند و لذا این ادعای باراک اوباما و رادیوفردا بیشتر شبیه طنز است !

مگر نه اینکه امروز در جنگ های داخلی سوریه و مصر و سودان و اوکراین و ... هر کدام به وضوح دست آمریکا دیده می شود و البته حمایت های آشکار و علنی مقامات آمریکایی از تروریسم بین الملل به خشونت و بحران های بین المللی دامن زده است ؟

چگونه کشوری که خود بحران می آفریند می تواند ادعا کند که ما بحران می آفرینیم ولی وظیفه ی ما حل آن بحران نیست !!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.