یک منتقد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

کارگردان "زندگی مشترک آقای محمودی وبانو" شخصیت های فیلم خود را دوست ندارد

فیلم "زندگی مشترک ..." با وجود برخورداری از یک کارگردانی خوب نشان می‌دهد که کارگردان شخصیت‌های فیلم خود را دوست ندارد.

آرش خوشخو، منتقد سینما، در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی زندگی مشترک آقای محمودی برداشت دیگر از زندگی طبقه متوسط جامعه ومواجه زندگی سنتی و مدرن، معایب و نقطه ضعف‌های هر کدام است به گونه‌ای که کارگردان در پی گفتن این موضوع است که نمی‌توان از این وضعیت رهایی پیدا کرد و با بن بست کامل رو به رو می‌شود.

وی افزود: این فیلم مانند فیلم‌هایی همچون " سعادت آباد" و آثار " اصغر فرهادی" و داریوش مهرجویی به فیلمی درباره طبقه متوسط جامعه است با این تفاوت که نگاه آن به گونه‌ای روایت گر رسوخ سبک زندگی غربی به سبک زندگی بومی ما است.

این منتقد با اشاره به بازی بازیگران این فیلم گفت:" ترانه علی دوستی" بعد از یک پذیرایی ساده در این فیلم ضمن ایفای یک بازی متفاوت از تردید و تعلل در ایفای نقش به یک صراحت رسیده و این موضوع در بازی او به صورت کامل مشخص است.

وی ادامه داد: حمید فرخ نژاد در نقشی است که جای کار زیادی ندارد و چنین نقش هایی حتی در دوره فیلم فارسی نیز وجود داشته است.

خوشخو عنوان کرد: بازی " پیمان قاسم خانی" با بازی مرسوم در سینمای ایران متفاوت است و به راحتی و با سبک فرنگی به ایفای نقش می‌پردازد و بازیگری را به صورت حرفه‌ای دنبال نمی‌کند.

این منتقد بیان کرد: زندگی مشترک آقای محمودی و بانو با وجود به برخورداری از یک کارگردانی خوب فیلم سردی است و گویا  کارگردان شخصیت های فیلم خود را دوست ندارد.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم درانتها مخاطب ودر یک حالت رخوت نگه می‌دارد که این  حالت خوبی پس از تماشای فیلم نیست.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار