حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین رئیسی در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله مهدوی کنی چهره وحدت بخش امت اسلامی است

معاون اول قوه قضاییه گفت: تمام وجود آیت‌الله مهدوی کنی تلاش برای حفظ امت اسلامی است و به عنوان یکی از چهره‌های وحدت بخش جامعه شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید ابراهیم رئیسی" معاون اول قوه قضاییه با حضور در بیمارستان بهمن ضمن ملاقات از "آیت‌الله مهدوی کنی" در جمع خبرنگاران به نقش ایشان در طول انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی کنی در بسیاری از حوزه‌ها نقش بی‌بدیلی از خود داشته‌اند و در هر زمانی که احساس وظیفه کردند، حضور داشتند.
 
وی با بیان این که "آیت‌الله مهدوی کنی" به جز انقلاب و ولایت مسئله دیگری برایش مطرح نبوده است، تصریح کرد: برخی به ایشان خرده گرفتند که در این مقطع اعلام موضع کنید شخصیتتان آسیب می‌بیند، ایشان در جواب گفت که "امام(ره) تکلیف مداری و انجام تکلیف را به ما آموخته‌اند."
 
معاون اول قوه قضاییه گفت: بصیرت بخشی و الگودهی به دیگران از جمله ویژگی‌های بارز آیت‌الله مهدوی کنی است.
 
وی دلیل شدت نگرانی مردم از بیماری آیت‌الله مهدوی کنی را این گونه عنوان و خاطر نشان کرد: آیت‌الله چهره‌ای است که با همه شخصیتش براساس تکلیف برای حفظ نظام و انقلاب همواره در کنار امام خمینی(ره) و امروز در کنار مقام معظم رهبری به ایفای نقش می‌پردازند.
 
وی ادامه داد: تمام وجود آیت‌الله مهدوی کنی تلاش برای حفظ امت اسلامی است و به عنوان یکی از چهره‌های وحدت بخش جامعه شناخته شده است.
 
"حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی" به نقشی که رئیس مجلس خبرگان در کادرسازی بعد از انقلاب اشاره و تصریح کرد: بعد از جریان نخست وزیری ایشان ناباورانه کارها را رها کرده و اقدام به برپایی دانشگاه امام صادق(ع) کردند که امروز بسیاری از چهره‌های تاثیرگذار در جامعه ثمره این اقدام آیت‌الله هستند.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم آیت‌الله مهدوی کنی بهبودی کامل را به دست آورد و جامعه اسلامی هم چنان از حضور اثربخش آیت‌الله مهدوی کنی بهره بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، ملاقات ، بیماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار