مثلث شوم رجوی، داعش و بعث در عراق

عراق تروریست گزیده، کشوری که سالهاست مورد تاخت و تاز گروههای تروریستی از القاعده تا بعثی و داعش بود، این روزها از سوی عوامل استکبار جهانی، از صهیونیسم های اسرائیلی تا گماشتگان سعودی، نوچه های قطری و بازماندگان بعثی مورد تجاوز قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، گروه داعش با حمایت مالی نظامی دشمنان مردم عراق، بعد از شکست از سوریه رو به سوی خاک عراق کرده و هر روز جنایت ها می کند. در این بین کهنه تروریست های ورشکسته چشم به تغار شکسته دوخته و شاد و پایکوبان خواب پنبه دانه ای می بینند و امیدوارند اشرف سقط و ساقط شده بار دیگر زنده شود، تا مریم بر تخت روان و مسعود در صدر حرمسرایش نشیند.

منافقین از اوضاع عراق، اشغال موصل و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم عراق به وجد آمده اند. رجوی ها که کارنامه سیاه عملیات انفال (کردکشی) و سرکوب شیعیان جنوب (انتفاضع شعبانیه) و مبارزان بغداد را در دست دارند تنها راه چاره ماندگاری خود در عراق را بازگشت بعثی ها و شرکاءِ می دانند.

زمزمه هایی از ملاقات مسعود بارزانی، مریم قجر در پاریس و یا انتقال اشرف به کردستان عراق و مناطق اشغال شده توسط گروه تروریستی داعش شنیده می شود. هنوز گروههای تروریستی پیروز نشده رجوی وعده کاشت و برداشت و تکثیر اشرف در عراق را می دهد. برای همین ماشین تبلیغاتی و تیم های تروریستی اش را به سوریه اعزام کرد و رمز ماندگاری در عراق را پیوستن به داعش و بعثی ها یا جنگیدن با نیروهای سوری و بعد اشغال شهرهای عراق می داند.

بدون تردید اوضاع به هر طرفی بچرخد، فرقه تروریستی رجوی به گذشته باز نخواهند گشت و آرزوهای شومش را به گور خواهد برد. همسویی و حمایت از گروههای تروریستی چون داعش یعنی تأیید تمام جنایات جنگی و خون های به ناحق ریخته مردم عراق از بغداد تا موصل و تکریت و … است.

 مسعود رجوی و مریم قجر چه جوابی درباره وحشیگری داعشی ها و قتل عام مردم توسط بعثی ها دارند؟ چگونه جنایات ضد مردمی را توجیه می کنند؟ جز اینکه اعمال ضد بشری داعش را نیز مثل و مانند کردکشی و سرکوبگری خودشان در حمایت از رژیم بعثی صدام بدانند و تشبیه کنند.
وحشیگری داعشی ها تداعی نسل کشی رجوی در کردستان عراق است و هر دو مورد تنفر و انزجار عمومی بوده و هستند. تحت هر شرایطی رجوی با سربار شدن روی دوش این و آن نمی تواند به زندگی وابسته و انگلی ادامه دهد.
به طور حتم در آینده ای نه چندان دور، مثلث شوم داعش، رجوی و حزب بعث محکوم به فناست.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.