"پروانه معصومی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

به خاطر خوردن 3 قلپ آب هنگام روزه داری گریه کردم

"پروانه معصومی" از حال و هوای شهر در ماه مبارک رمضان و از خاطره‌اش از اولین روزه داری‌اش گفت.

پروانه معصومی بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: برای یک کار ویژه ماه مبارک رمضان از من دعوت به همکاری شد که علی رغم علاقه‌ی زیادی که به حضور در این کار داشتم، به دلیل طولانی بودن مدت زمانی که باید در تهران می‌بودم،  نتوانستم آن را قبول کنم.

وی ادامه داد: در اکثر کارهایی که به من پیشنهاد می‌شود، باید مدت زمان طولانی در تهران حضور داشته باشم، درحالی که من نهایتا 7 یا 10 روز می‌توانم در تهران باشم و پس از آن باید به محل زندگی خود در نزدیکی رشت بازگردم.
 
این بازیگر در مورد آغاز ماه مبارک رمضان گفت: آنچه باعث می‌شود در ماه رمضان حس کنیم دعاهای ما مستجاب می‌شود، نزدیک شدن بیشتر به خداوند به سبب روزه داری است که البته امیدوارم این روزه داشتن تنها خود داری از خوردن و آشامیدن نباشد.
 
وی ادامه داد: در ماه رمضان، حال و هوای همه چیز و همه جا عوض می‌شود و حتی وقتی به بازار هفتگی برویم حال و هوای ماه رمضان را در خرید‌های مردم برای سفره‌های سحر و افطار حس می‌کنیم.

بازیگر ملکوت خاطرنشان کرد: به خاطر دارم که اولین روزه خود را زمانی گرفتم که هنوز به سن تکلیف نرسیده بودم و قبل از افطار وقتی برای نماز به مسجد رفته بودیم، 3 تا قلپ بزرگ آب خوردم، زمانی‌که از من پرسیدند مگر روزه نیستی؟ جواب دادم تشنه بودم و بعد از آن گریه کردم، اما  مادرم برایم توضیح داد، چون نمی‌دانستم، روزه‌ام، صحیح است، آرام گرفتم.

انتهای پیام/

برچسب ها: پروانه ، معصومی ، سحر ، سفره ، رمضان ، تشنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
۰۳:۵۹ ۱۱ تير ۱۳۹۳
چه جالب
میگم خیلی دوست دارم بفهمم مریلا زارعی امسال هم مثل پارسال روزه میگیره؟
دارم از کنجکاوی می میرم!