نشست هیئت های مدیره بنیاد های خیّرین حامی دانشگاه ها برگزار می شود

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و رئیس کمیته خیّرین وزارت علوم از برگزاری نشست هیئت های مدیره بنیادهای خیّرین حامی دانشگاه ها در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم،  امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و رئیس کمیته خیّرین وزارت علوم با ابراز خرسندی از روند رو به رشد تاسیس و شکل گیری بنیادهای خیّرین حامی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری، بر نقش محوری خیّرین و واقفین در فرایند تاسیس و فعالیت این بنیادها تاکیدكرد و مردمی و غیر دولتی بودن را از مهم ترین عوامل پویایی و تاثیرگذاری این بنیادها برشمرد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در ادامه سخنان خود با اشاره به تاکید وزارت علوم بر حوزه خیّرین و برنامه ریزی های صورت گرفته برای نهادینه کردن حضور و مشارکت خیّرین و واقفین در آموزش عالی کشور، رایزنی های صورت گرفته با خیّرین و برنامه ریزی برای تاسیس بنیادهای خیّرین حامی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری را یکی از اقدامات ارزشمند و پر برکت در چند ماه گذشته دانست و بر ادامه این راه تاکید کرد.

رئیس کمیته خیّرین وزارت علوم تبادل اطلاعات و تجربیات بنیادهای خیّرین دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری را بسیار مهم و کلیدی دانست و از برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری نشست هیئت های مدیره بنیادهای خیّرین دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری خبر داد.

دکتر امید بررسی مشکلات و موانع فراروی بنیادهای خیّرین برای توسعه فعالیت و جلب مشارکت بیشتر خیّرین در حوزه آموزش عالی کشور را از دیگر اهداف برگزاری این نشست اعلام کرد و بر عزم وزارت علوم در تبیین و بسط گفتمان خیّرین و واقفین آموزش عالی با هدف افزایش بیش از پیش حمایتهای مردمی از دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی تاکید کرد.   


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار