بورس های مهم خرید کفش چرمی در تهران

خرید کردن در زندگی امروزی کار بسیار ساده‌ای است. با وجود وسایل نقلیه عمومي‌ زیاد و مرکز خریدهای رنگارنگی که هر روز یک گوشه از این شهر، سر به فلک مي‌کشند این موضوع را جذاب‌تر هم مي‌کنند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، به برای انتخاب و خرید یک جفت کفش زنانه در بازار انتخاب های زیادی وجود دارد که در ادامه مطلب به بررسی دو بورس معتبر درتهران می پردازیم و همه اطلاعاتی را که برای رفتن به این دو محل نیاز دارید زیر ذره‌بین قرار داده‌ایم.

خیابان فردوسی و باغ سپهسالار دو بورس مهم کفش در تهران هستند که اهمیت ویژه‌ای برای شهروندان تهرانی دارند. این دو محل، مناسب‌ترین مراکز خرید و فروشگاه‌ها را برای خرید کفش چرمی برای انواع خانواده‌ها با درآمدهای متفاوت دارند که همین موضوع بیشترین دلیل برای انتخاب است.

نکته مهم بعدی مسیری است که علاوه بر خودروی شخصی این امکان را به مشتریان مي‌دهد كه با مناسب‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان خود را به آنجا برسانند.
 
باغ سپهسالار


خیابان صف یا همان باغ سپهسالار معروف جایی است در دل شلوغی‌های خیابان جمهوری. جایی که چند سالی است شهرداری تهران آنجا را به سبک خیابان‌های قدیمي تهران ‌سنگ فرش کرده و اجازه ورود هیچ‌ گونه وسیله نقلیه‌ای به آن داده نشده است.

مهم‌ترین انگیزه انتخاب این مکان برای خانواده‌ها این است که علاوه بر تنوع زیاد انواع کیف و کفش زنانه، قدرت خرید برای هر خانواده‌ای با هر میزان درآمدی که دارند امکان‌پذیر است.

علاوه بر فروشگاه‌های این منطقه تولیدی‌های زیادی از این محصولات در همین حوالی وجود دارد و فروش بی‌واسطه مهم‌ترین دلیل برای قیمت‌های مناسب است. محبوبیت اینجا به خصوص نزد خانم‌ها آنقدر زیاد است که آوازه‌اش حتی به شهرستان‌ها هم رفته تا آنجا که خیلی از فروشندگان شهرستانی هم برای خرید به تهران آمده و در این مرکز خریدهایشان را انجام مي‌دهند.

بیشتر عروس‌خانم‌های تهرانی کیف و کفش‌های عروسی‌شان را از این خیابان خریداری مي‌کنند. لازم به ذکر است ۹۹درصد کیف و کفش‌های موجود در ویترین‌ها تولید داخل است و تنها یک درصد باقی مانده محصولات وارداتی است پس بهتر است با خیال آسوده تولیدات داخلی خود را بررسی کنید. قیمت‌های متنوعی که روی محصولات گذاشته شده نشانگر کیفیت آنها نیست و برای انتخاب این موضوع را در رده دوم قرار دهید.

در این منطقه مي‌توانید انواع کفش‌های چرمی رسمی، ورزشی و اسپورت را خریداری کنید و در مورد کیف نیز همين‌طور. احترام به انواع سلیقه از سوی تولیدکنندگان سپهسالاری را مي‌توانید از تنوع محصولات آنها متوجه شوید. بهتر است خریدهای آخر فصل باغ سپهسالار را از دست ندهید چراکه از تخفیف‌های بسیار مناسبی بهره‌مند مي‌شوید، به طور مثال کفشی که در روزهای عادی ۳۵ هزار تومان قیمت دارد در حراج مبلغ آن از نصف قیمت هم مي‌گذرد.

به گفته یکی از فروشندگان به عنوان مثال نمونه كيفي كه در ميدان تجريش حدود ۱۰ هزار تومان قيمت دارد و در ونك ۸ هزار و پانصد تومان، در باغ سپهسالار مي‌توان با پرداخت ۵ هزار تومان خريد و سر شانه انداخت.

به گفته این فروشنده کیف و کفش، به لحاظ تفاوت قيمت و تنوع، اينجا بورس خوبي براي خريد به حساب مي‌آيد. تنها ترافيك و پيدا كردن پاركينگ قبل از ورود به اين خيابان كمي دردسر ايجاد مي كند، ولي پس از رسيدن به مقصد به طور حتم دست خالي بازنمي‌گرديد. حتي اگر قصد خريد از اين خيابان را نداشته باشيد ولي پول و پله‌اي به اين اندازه همراه‌تان باشد، وسوسه خواهيد شد.

این خیابان معمولا مشتریان همیشگی خود را دارد اما نزدیک سال نو و بازگشایی مدارس مشتریان خیلی بیشتری را به اینجا مي‌کشاند و در این دوران ساعت کاری فروشگاه‌ها و مراکز خرید تا ساعت ۲۴ افزایش پیدا مي‌کند و همان‌طور که بعضی فروشگاه‌ها تخفیف‌های چشمگیری روی محصولات‌شان مي‌گذارند بعضی دیگر هم درست در مقابل قیمت‌ها را بالاتر مي‌برند! بیشتر فروشگاه‌ها روی ویترین‌شان اعلام قیمت مي‌کنند، به طور مثال با آگهی همه نوع کفش یا کیف مثلا ۱۵ هزار تومان باعث مي‌شوند که گاهی صف عریض و طویلی پشت در بسته شود. این مژده را به کسانی كه بزرگ‌سایز هستند بدهیم که همیشه دو ،سه فروشگاه این کفش‌ها را که روی دست‌شان مانده با قیمت خیلی کمتر از قیمت واقعی به فروش مي‌رسانند.
 
فروشگاه‌های خیابان فردوسی

خیابان انقلاب یکی از آن خیابان‌هایی است که از همه جای تهران با وسایل نقلیه عمومي‌ قابل دسترس است. ایستگاه دروازه دولت هم که یکی از ایستگاه‌های خط یک مترو است در چند قدمي ‌این راسته قرار دارد. راسته‌ای که بیشتر مغازه‌های آن قدیمي ‌است و حرفه تولید و فروش کفش مثل یک ارثیه خانوادگی از پدران به پسران منتقل مي‌شود.

اگر قصد خرید کفش چرمی دارید و این راسته را برای خرید انتخاب مي‌کنید از این بابت خیالتان راحت باشد که وقت‌تان بیهوده هدر نمي‌رود. با گشتی نیم‌ساعته پشت ویترین‌های اینجا کفش مورد علاقه‌تان را پیدا خواهید کرد. به اعتقاد فعالان بازارهای این خیابان، استقبال از پوشاك چرم هنوز در كشورمان مانند ديگر انواع پوشاك جا نيفتاده است و بيشتر كساني هم كه به دنبال محصولات چرمي مي‌روند و به اين بازار مراجعه مي‌كنند در‌صدد انتخاب مواردي چون دستكش، كيف پول، كمربند و‌... هستند؛ البته به گفته آنها به كارگيري رنگ‌هاي شاد و روشن در پوشاك و اجناس چرم طي چند سال اخير تا‌حدودي توانسته نظرها را به خود جلب و مشتريان بيشتري را با اين نوع پوشاك آشنا كند.

يكي از فروشندگان انواع پوشاك و محصولات چرم در خيابان فردوسي بر اين باور است كه لباس‌هاي چرم بيشتر در فصل پاييز خريد و فروش مي‌شود؛ البته اين بدان معنا نيست كه در فصل زمستان اصلا فروشي نداشته باشيم.
به طور مثال بعضي از لباس‌هاي سفارشي را در اين موقع از سال مي‌‌دوزيم.

اینجا هر رنگ و هر سایز کفشی را که بخواهید پشت ویترین‌ها حتما پیدا خواهید کرد. از کفش‌هایی که طرح‌های ساده دارند تا کفش‌های ورنی سفید و مشکی که مخصوص دهه ۵۰ است. حتی کفش‌های مردانه چرمي ‌و دست‌دوزی که فقط برای پدربزرگ‌ها طراحی و با دست دوخته شده است را پشت شیشه یکی، دو مغازه خیلی قدیمي‌ خواهید دید، کفش‌هایی که این روزها نمونه آنها زیاد نیست.

هر مدل کفش و کتانی ورزشی مردانه و پسرانه که اراده کنید را در این راسته پیدا خواهید کرد اما پشت ویترین مغازه‌ها کفش‌های مجلسی یا رسمي ‌مردانه بیشتر خودنمایی مي‌کنند. کفش‌هایی که معمولا کیفیت آنها نزدیک به هم است اما نوسان قیمت آنها را بین دو مغازه خواهید دید. عمدتا جنس استفاده شده برای تهیه کفش‌های مجلسی چرم است و این کفش‌ها هم بیشتر در مکان‌های رسمي‌ مورد استفاده قرار مي‌گیرند.

نکته جالبی که بعد از دیدن ویترین چند مغازه به چشم خورد این بود که یک نمونه کفش مردانه که از لحاظ ظاهر هیچ تفاوتی با نمونه بعدی و پشت ویترین دیگر دیده مي‌شد هیچ اسم یا مدل مشخصی نداشت و در هر مغازه یک اسم یا حتی یک کد روی آن گذاشته شده بود که با این وضع مشتری کاملا دچار سردرگمي ‌مي‌شود.

در بین بعضی مغازه‌ها هم فروشگاه‌هایی دیده مي‌شود که با چسب‌های رنگی سقف و کف قیمت کفش یا کتانی‌هایشان را روی شیشه مغازه درج کرده‌اند.

بیشتر مشتری‌های این مغازه‌ها هم پسران نوجوان و جوان هستند که اتفاقا از کیفیت این کفش‌ها هم راضی هستند و مدتی است که مشتری ثابت این فروشگاه‌ها شده‌اند. کفش‌های این راسته از سایز ۳۵ تا ۵۸ است. پس با خیال راحت سایز مناسب‌تان را پیدا خواهید کرد.

انتهای پیام/


منبع:چرم دلیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mehrdad
۲۳:۰۵ ۰۷ مهر ۱۴۰۱
سلام کسی هست کمکم کنه، میخوام کالج سفید رنگ بخرم چرم شرکتی ‌و اینکه خنده دار هرجا رفتم گفتن نداریم البته فوم بود اما شرکتی نبود ، کسی میدونه از کجا باید تهیه کنم
France
وحید
۱۹:۴۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
گرونفروشی تو کفش بیداد میکنه اصلأ نظارتی وجود نداره!
Armenia
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۵
به نظرم شعبه vip درسا برای خرید کیف و کفش خیلی جالبه. محیطش خیلی آرومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
واقعا کفش فروشا خیلی گرون فروشن رویه یک جفت کفش مردونه صدو چهل تومن صدتومنش سوده حداقل خیلی بی انصافا واقعا هیچ جنسیو نباید ایرانی خرید خدارو شکر الانم دارن میخورن زمین چون مردومو نسبت بخودشون خیلی بی اعتماد کردن همه میرن دنبال جنسخارجی تو ترکیه هشترگ اصلو چرم خریدم از جای گرونش صدو سی هزارتومن ! اونوقت ی کالج معمولیو اینجا خریدم صدو پنجاه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
با اینکه یکبار کفش مجلسی ام را از حوالی فردوسی خریده ام، که بسیار بی کیفیت بود و 155هزارتومان هزینه کردم! ولی اینبار هم که نیاز به خرید کفش مجلسی دارم، از روی مجبوری به همانجا میروم و امیدوارم بتونم کفش خوبی بخرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
طرف کفشومیزنه 170 توحراج میزنه 80 پس ببین چقدربراش سودداره که بازم سودمیکنه، متاسفم که کسی نیست نظارت کنه واینم که گفتن حقیقته جاهایی که شناخته شده هستن گرونترمیدن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
خوانندگان محترم به عرض می رساند تمامی کالاهایی که در بورس های تهران وجود داره مثلاً شوش بازار بلور فروش ها و یا همین سپه سالار جنس هاشون از همه جا گرونتره
این موضوع بارها به من ثابت شده و تفاوت قیمت چشم گیری هست
برای اینکه به حرف من برسید خودتون مقایسه کنید ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
سپهسالار قیمت واقعی وجود نداره
جای خالی نظارت کاملا مشهوده
من نمیدونم وظیفه قیمت گذاری بر اجناس وخصوصا پوشاک بر عهده کیست؟ واساسا مبنای قیمتها چگونه محاسبه میشود؟!
گرانفروشی در فروشگاههای کفش بسیار زیاد است
آخرین اخبار