مدیر داخلی نشریه Journal of Theoretical & Applied Physics واحد علوم و تحقیقات:

چاپ سالانه 200 مقاله توسط مرکز فیزیک پلاسما واحد علوم و تحقیقات در مجلات معتبر بین المللی

درانیان با بیان اینکه این مجله اولین نشریه بین المللی ویژه فیزیک در کشور است، ادامه داد: این نشریه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ISC است و اقدامات برای تبدیل آن به اولین و تنها مجله ISIفیزیک در منطقه، در دست انجام است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از  اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات،  داود درانیان، گفت: انتشار این نشریه بین المللی از هشت سال پیش در این واحد دانشگاهی آغاز شده و بیش از چهار سال است با همکاری موسسه انتشاراتی اشپرینگر به کار خود ادامه می دهیم. 

عضو هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات اظهار داشت: در حال حاضر، مقالات خارجی ارسالی از متخصصان بین المللی،بیش از 70 درصد از مقالات منتشر شده در نشریهJournal of Theoretical & Applied Physics را تشکیل می دهند. 

وی اظهار داشت: این مقالات این مجله بصورت آزاد برای همگان قابل دسترسی است و هزینه های آن کلا توسط دانشگاه پرداخت می شود. آدرس اینترنتی این مجله http://link.springer.com/journal/40094 است و ما از همه پژوهشگران داخلی دعوت می کنیم با ارسال مقالات خود ما را در پربارتر شدن محتوای این مجله یاری دهند. 

مدیر داخلی نشریه  Journal of Theoretical & Applied Physics واحد علوم و تحقیقات، با اشاره به امکانات آزمایشگاهی پیشرفته و منحصر به فرد این مرکز در بین موسسات پژوهشی فیزیک، گفت: مرکز تحقیقات فیزیک پلاسما واحد علوم و تحقیقات در زمینه تولید علم و با انتشار سالانه بیش از 200 مقاله در مجلات فیزیک معتبر بین المللی سرآمد مراکز تحقیقاتی فیزیک کشور است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار