ربع پهلوی در تکاپوی راه اندازی تلویزیونی جدید برای سلطنت طلبها

راه اندازی تلویزیونی با هزینه های کمتر برای خانواده فروپاشیده پهلوی با زمزمه های مخالفت دیگر سلطنت طلبها همراه شده است

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، رضا ربع پهلوی پس مانده خاندان فراری پهلوی ها تلاش می کند تا همچنان در رسانه ها مطرح بماند.رضا ربع پهلوی که بهمراه بیوه شاه هزینه های هنگفتی در جهت مطرح شدن دوباره شاکله پوسیده خاندانش در رسانه هایی چون بی بی سی و شبکه من و تو می کرده به تکاپو افتاده تا شبکه ای تلویزیونی به نام افق ایران راه اندازی کند .

یکی از کارمندان بی بی سی فارسی با انتشار این خبر در صفحه ی فیس بوکش اعلام کرده که تلویزیون "افق ایران” قرار است از ۲۴ آبان امسال شروع به پخش برنامه کند.

همچنین این اقدام ربع پهلوی در واکنش به آهنگ پخش شده در رسانه های اپوزیسیون بوده که در آن پدر بزرگش دیکتاتور خوانده شده و رضا خان میرپنج به نقد کشیده شده است. از سوی دیگر بدلیل مطالبه پول بیشتر رسانه هایی چون بی بی سی و صدای امریکا برای پخش برنامه های سفارشی برای خانواده پهلوی رضا در شورای محفلی اش اصرار داشته است که  راه اندازی یک تلویزیون مستقل به صرفه تر است.

در این تلویزیون قرار است سیاست هایی چون ایجاد آشوب های خیابانی و تضعیف وحدت مردم و مسئولین، همچنین ایجاد شکاف و بی اعتمادی بین ایشان با ترفندهایی چون پخش شایعات و اکاذیب و با استفاده از فضای سیاه نمایی بطور جدی تری پیگیری شود.



این اقدام رضا پهلوی می‌تواند تهدیدی بزرگ برای شبکه‌های سلطنت طلب، بخصوص شهرام همایون باشد. همایون در چند ماه اخیر بارها در برنامه‌هایش به شکلی تلویحی به احتمال قطع کمک‌های خاندان پهلوی اشاره کرده بود؛ و از مخاطبان خود خواسته بود به وی کمک مالی کنند. پیش از این هم جدایی علیرضانوری زاده از تلویزیون کانال یک و تاسیس شبکه ی ایران فردا باعث شده بود که شهرام همایون ، نوری زاده را نوکر عربستان و خائن بخواند؛ اقدامی‌که مخاطبان همایون را به شدت کاهش داد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار