مدیر مرکز طبی کودکان:

بعضی ابهامات طرح تحول در خصوص تعرفه‌ها، مشکل ساز است

دکتر نیما رضایی گفت: مرکز طبی کودکان، بیشتر پذیرای کودکان نقص ایمنی است و متاسفانه این گروه بیماران، جزو بیماران خاص نیستند و بنابراین تعرفههای درمانی و دارویی این گروه با ابهام همراه است.

دکتر نیما رضایی، مدیر مرکز طبی کودکان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: با ابلاغ تعرفه‌های جدید خدمات درمانی، چرخش مالی این مرکز، به وضعیت بهتری خواهد رسید و این مرکز با جدیت به دنبال عملیاتی شدن تعرفه‌های جدید است ولی بعضی ابهامات در تعرفه‌ها، موجب نابسامانی تعرفه‌ای بین این مرکز با مراکز مرتبط می‌شود.

وی ادامه داد:‌ مرکز طبی کودکان که بیشتر پذیرای کودکان نقص ایمنی است، با سازمانهایی چون سازمان انتقال خون و انستیتو پاستور در ارتباط است و بعضی تعرفه‌ها هنوز در آن مراکز واضح و روشن نیست.

دکتر رضایی در توضیح این مطلب گفت: ارائه بعضی خدمات بیماران نقص ایمنی از سوی سازمانهایی چون انتقال خون و انستیتو پاستور نیاز به همکاری کامل دارد و بعضی مشکلات تعرفه ای وجود دارد که ما تلاش می‌کنیم بیماران با آنها مواجه نشوند و مرکز طبی کودکان خودش تفاوت‌های تعرفه‌ای را جبران کند و امید داریم این مشکلات جزئی در تعرفه‌های جدید هم رفع گردد و بیماران بدون نگرانی از هزینه‌های اضافی، به بحث درمان برسند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار