برگزاری دوره آموزشی مدیریت استرس در مرکز انتقال نفت قزوین

دوره آموزشی مدیریت استرس با هدف ارتقای آگاهی کارکنان در مرکز انتقال نفت قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران، مسئول آموزش این منطقه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را افزایش آگاهی کارکنان در مدیریت استرس بیان کرد.  

یوسف یعقوبی گفت: کارکنان با حضور در این دوره با مهارتهایی از جمله آگاهی دقیق از واکنش بدن به استرس، داشتن اطلاعات درست درباره عوامل جسمی، ذهنی، هیجانی و معنوی در ارتباط با استرس، استفاده از انواع روش‌های مقابله ای مناسب برای از میان برداشتن استرس و موضوعاتی از این قبیل آشنا شدند.

وی افزود: در این دوره همچنین به بررسی مشکلات و معضلات استرس شغلی و راهکارهای مرتفع نمودن آن مبادرت شد و در پایان نیز دبیر کمیته بهداشت روان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی (مهندس یعقوبی) اهداف تشکیل این کمیته را برای کارکنان این واحد ارائه نمود . 

مسئول آموزش منطقه در ادامه خاطرنشان کرد: تعریف استرس، علل ایجاد استرس در افراد، موقعیتهای استرس برانگیز ، تفاوت افراد در نشان دادن استرس، آموزش راه کارهای عملی و مناسب جهت مدیریت استرس از جمله موارد آموزش داده شده در این دوره آموزشی بود که از سوی مدرسین مجرب در این زمینه آموزش داده شد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار