مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، همکاری بیشتر مشاور امور بانوان ارگانهای اجرایی استان برای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در بین بانوان را خواستار شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،رباب عزیزخانی در دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه کتابخوانی، ارتقای سطح دانش عمومی و آگاهی‌های اجتماعی را در پی دارد، افزود: خانواده، مدارس و اداره‌ها، سه محور اصلی برای ترویج فرهنگ مطالعه در بین کارکنان و خانواده های آنان به شمار می‌روند.

وی با بیان ضرورت برگزاری نشست‌های تبادل نظر با مشاوران امور بانوان اداره‌ها و ارگانهای اجرایی، افزود: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند به شناسایی راهکارهای عملی برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در بین بانوان کارمند منتج شود.

رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل یادآور شد: بانوان ثابت کرده‌اند که در کنار حضور گرم خود در خانواده و تربیت فرزندان، در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی فعال هستند.

ماریا موسوی، مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز تشویق زنان و دختران استان به مظالعه را یکی از اهداف مهم فرهنگی دانست و گفت: برای داشتن نسل آگاه، باید مادران و همسران کتابخوان داشته باشیم.

وی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بین بانوان کارمند و خانه‌دار را در ترغیب این قشر به مشارکتهای اجتماعی مفید دانست و اظهار امیدواری کرد، همکاری کتابخانه‌های عمومی با امور بانوان و خانواده استانداری بیش از پیش توسعه یابد.

/ انتهای پیام

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار