نرم‌افزار روزنامه هفت صبح + دانلود

با نصب این نرم افزار، همزمان با تحریریه روزنامه هفت صبح از تازه ترین اخبار، تصاویر و ویدئوهای خبری آگاه شوید. محتوای این اپلیکیشن متفاوت از محتوای روزنامه خواهد بود و قرار نیست انبوه اخبار و اطلاعات برای موبایل شما ارسال شود.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همه ما دوست داریم از آخرین تحولات و آخرین خبرها به صورت لحظه ی در اختیار داشته باشیم و شاید خواسته باشید در مسیری که می خواهید به محل کار خود بروید نگاهی به آخرین خبرهای روزنامه ها بیندازید ولی فرصت آن را نداشته باشید در چنین شرایطی چه باید کرد. صفحه دریچه فناوری اطلاعات یک پیشنهاد ویژه به همه ی روزنامه خوان ها دارد دیگر از هیچ خبری عقب نمی مانید و همیشه آخرین خبرها خودشان به سراغ شما می آیند. بلی درست شنیدید با نصب نرم افزار هفت صبح آخرین اخبار بصورت لحظه ی برای شما ارسال می شود.

خبر هفت صبح

با نصب این نرم افزار، همزمان با تحریریه روزنامه هفت صبح از تازه ترین اخبار، تصاویر و ویدئوهای خبری آگاه شوید. محتوای این اپلیکیشن متفاوت از محتوای روزنامه خواهد بود و قرار نیست انبوه اخبار و اطلاعات برای موبایل شما ارسال شود. سعی روزنامه هفت صبح این است که با گزینش اخبار واقعی و اطلاع رسانی سریع خوانندگان هفت صبح را به روز نگه دارد. به زودی نسخه iOS نیز منتشر خواهد شد. استفاده از این اپ رایگان است، ولی برای مشارکت بحث ها و استفاده از امکانات اپ باید ثبت نام کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
• حجم: 4.33 مگابایت
 • نسخه: 1.8
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار