علی عراقچی از کمپین must see iran:

تصاویر جاذبه‌های گردشگری ایران به صد هزار عکس رسید

شمار تصاویر منتشر شده از جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی کشورمان تنها در اينستاگرام از مرز یکصد هزار قطعه عکس گذشت.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ سید علی عراقچی موسس کمپین مردمی ایران را باید دید/ mustseeiran که بیش از نه ماه از آغاز فعالیت آن در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد، با اعلام این خبر به خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: شامگاه گذشته تعداد تصاویر ارسالی مردم در شبکه‌های اجتماعی با محوریت معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی کشورمان از مرز یکصد هزار قطعه عکس گذشت.

وی افزود: این کمپین با هدف معرفی فرهنگ، آثار تاریخی و باستانی کشورمان از ابتدای فروردین ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرد که با استقبال وسیع مردم روبرو شد.

علی عراقچی با اشاره به اینکه  پنج هدف در آغاز راه برای این کمپین ترسیم شد، تصریح کرد: تصویرسازی مثبت از ایران، ترغيب گردشگران داخلی و خارجی، تقويت روحيه‌ی همدلی، مشارکت و اتحاد ملی، ورود ارز با رونق صنعت گردشگری کشور و نشان دادن چهره‌ای واقعی از ايران از مهمترین این اهداف بود که خوشبختانه مردم عزیز کشورمان با هوشمندی و در شرایط حساس کنونی این اهداف را به دقت دنبال کردند.



او با بیان اینکه در پیگیری اهداف این کمپین وقفه‌ای صورت نگرفته و کار به صورت شبانه روزی دنبال شده است، خاطرنشان کرد: کشور ما کشوری چهار فصل است، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری دارد، کشوری با اصالت است و همه اینها مواردی است که لازم بود به جهان نشان دهیم و تصویر خود را بهبود ببخشیم.

به گفته وی ورود گردشگران خارجی به کشوراز یک سو سبب اشتغال‌زایی، درآمدزایی و ورود ارز به کشور شده و از سوی دیگر موجب معرفی فرهنگ غنی کشور ما به دنیا خواهد شد ضمن آنکه ورود توریست به کشور به مردم انگیزه توسعه زیربناهای کشور را می‌دهد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.