کارگاه عکاسی رایگان در شیراز برگزار شد

نخستین دوره از سلسله کارگاه‌های آموزشی رایگان عکاسی در ایران توسط #Mustseeiran در شیراز برگزار شد. این آموزش‌ها توسط کمپین مردمی mustseeiran# و به ابتکار دو عکاس جوان شیرازی رامین رحمانی نژاد و وحید امیری برای نخستین بار در ایران با تکیه به اطلاع رسانی در شبکه‌های اجتماعی آغاز شده و نخستین دوره‌ی آن در شیراز برگزار شد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کمپین مردمی mustseeiran# و سید علی عراقچی، مبتکر و نظریه پرداز این کمپین، به عنوان حامی اصلی آموزش رایگان عکاسی در ایران، از برگزاری این سلسله آموزش‌ها حمایت مى‌كند، در نخستین دوره‌ی این مجموعه‌ی آموزشی رایگان، بیش از 200 نفر از علاقمندان به هنرعکاسی در کارگاه‌ها شرکت کردند و از منابع اینترنتی معرفی شده توسط مدرسان بهره مند شدند.

کارگاه عکاسی رایگان در شیراز برگزار شد

هدف از برگزاری این مجموعه‌ی آموزشی، ارتقاع سطح هنر عکاسی به عنوان فراگیرترین هنر بصری در سطح جامعه و آشنا کردن علاقمندان با امکانات، تجهیزات و انواع مختلف و رایج عکاسی است و با تکیه بر نظر سنجی‌های انجام شده در پایان کارگاه‌ها، در اولین دوره، با موفقیت نسبی 80 درصدی همراه بوده است.

کارگاه عکاسی رایگان در شیراز برگزار شد

این کارگاه‌ها به زودی در سایر شهرهای ایران عزیز ادامه پیدا خواهند کرد و اطلاعیه‌های مربوط به زمان و نحوه‌ی برگزاری، در صفحه‌ی اینستاگرام کمپین، به نشانی @mustseeiran_insta منتشر خواهند شد.

کارگاه عکاسی رایگان در شیراز برگزار شد

عکس‌ها از: ارگ کریمخانی (از آثار بجا مانده از دوره ی زندیه) - عکاس: مریم منوریان ؛ درواره قرآن - دروازه ی مشهور ورودی شهر شیراز - عکاس: سید مهدی عباسی ؛ جوانه - عکاس: مریم خالقی زاده.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار