ایران را باید دید/ MustSeeIRAN؛

دویست هزار عکس از زیبایی‌های ایران

دویست هزار عکس از جاذبه‌هاى گردشگرى و محيط زيست، طبيعت و صنايع دستى، فرش و آداب و رسوم، فرهنگ و سفره‌ى ايرانى را با هشتگ MUSTSEEIRAN# در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و حالا این کمپین به عنوان یک رسانه فرهنگی برای جذب گردشگر تبدیل شده است.

دویست هزار عکس از زیبایی‌های ایرانبه گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ کمپین MUSTSEEIRAN یکی از موفق‌ترین کمپین‌های مردمی فضای مجازی است که بیش از دویست هزار عکس از جاذبه‌هاى گردشگرى و محيط زيست، طبيعت و صنايع دستى، فرش و آداب و رسوم، فرهنگ و سفره‌ى ايرانى را با هشتگ MUSTSEEIRAN# در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. به جرات می‌توان از این کمپین به عنوان برترین رسانه فرهنگی برای جذب گردشگر و ورود ارز به کشورمان نام برد که انعکاس گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی نظیر CNN ،AlMonitor ،France 24 ،Washington Post ،USA Huffington Post ،Press TV و بسیاری از خبرگزاری‌های خارجی دیگر. تمامی کاربرانی که به این کمپین پیوسته‌اند همگی با هم متحد شده‌اند تا چهره واقعی ایران و زیبایی‌های آن را به جهانیان مخابره کنند، تمامی اقوام کشورمان از ترک و لر، كرد و بلوچ، فارس و عرب به پاس ايرانی بودنشان تصاويری كه گويای پاكی و بی آلايشی و پيام ‌آور مهمان نوازی است را با هشتگ MUSTSEEIRAN# منتشر می‌کنند.

دویست هزار عکس از زیبایی‌های ایران

دویست هزار عکس از زیبایی‌های ایرانسید علی عراقچی موسس کمپین MustSeeIRAN و کارمند سازمان ملل متحد ضمن تشکر از باشگاه خبرنگاران به دلیل انعکاس و معرفی این کمپین مردمی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: زبان ما زبان عشق، دوستى و زبان تصوير است، تصاويرى كه در عين سادگى، گوياى پتانسيل بالاى کشور ما در جذب گردشگر است. همه ما در هر جاى دنيا كه باشيم، ايرانى هستيم در اين جغرافيا زندگى کرده و می‌کنیم، نفس مى‌كشيم، تعلق خاطر داريم، گذشته و حالمان سرمايه‌ای است كه بايد با زدودن زنگار از آن، در جهان بدرخشد. البته در کنار هشتگ MustSeeIRAN# هشتگ دیگری هم با عنوان #ماباهمیم در جهت رشد فرهنگی کشورمان نیز در حال فعالیت است که این هشتگ هم می‌تواند در جهت فرهنگ سازی کشورمان در شبکه‌های اجتماعی بسیار موثر باشد.

گستره روز افزون اینترنت، و شبکه‌های اجتماعی نقش به سزایی در انعکاس واقعیت‌ها داشته است این امر سبب شده تا پیوند گسترده‌ای میان کاربران شبکه‌های اجتماعی کشورهای مختلف با یکدیگر برقرار شود، با اینکه برخی افراد و رسانه‌های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخالف این حرکت مردمی بودند و هستند و برای عوامل این کمپین ایجاد آزار و اذیت می‌کنند اما هیچکدام از آن‌ها نتوانسته جلوی تلاش و همت بی وقته علی عراقچی و کاربران آن را بگیرد بلکه باعث شده روز به روز این کمپین پیشرفت کند و تصاویر بیشتری توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود.

دویست هزار عکس از زیبایی‌های ایران

تصاویر منتشره به روشنی گویای آن است که مردم ايران مى‌خواهند تصوير زيباترى از ایران عزيز در افکار عمومی مردم دنيا بسازند، کاربران این کمپین مى‌خواهند از اصالت ايرانى به جهانیان بگويند، از هنر هنرمندان ايرانى و از معماری ایرانی - اسلامی و از همه مهم‌تر از فرهنگ غنى که داریم. در حال حاضر با توجه به تعداد تصاویری که در اینستاگرام منتشره شده، مجموعا بر روى ٢٧ میليون نفر در هفته تأثير مستقيم مى‌گذارد. اگر شما هم فکر می‌کنید در انتشار عکس و کمک به نشان دادن جلوه صحیح ایران می‌توانید سهمی داشته باشید و جاذبه‌های دیدنی و گردشگری، آداب و رسوم و فرهنگ ایران را به جهانیان معرفی کنید، تصاویرتان را با هشتگ MustSeeIran# اشتراک گذاری کنید تا دست به دست شود و به دست جهانیان برسد تا شما هم نقشی در این حرکت ملی داشته باشیم. سایت این کمپین به نشانی www.mustseeiran.ir می‌باشد و صفحه اینستاگرام آن هم به آدرس instagram.com/mustseeiran_insta در دسترس است که می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید.

گزارش از سالار واعظی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار